Hallo allemaal
Ik ben hier helemaal vers dus zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Django en kom uit Friesland.
Sinds kort heb ik een opel astra f 1.4i welke nogal wat problemen heeft, na veel zoeken op internet kwam ik hier uit en waag ik me toch maar aan het openen van een topic, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
De problemen die ik met de auto heb zijn het volgende:
- Motor loopt niet mooi stationair(onregelmatig)
- Schokt onder het rijden(bij weinig gas geven wordt dit minder)
- Koppelingskabel aan vervanging toe
Ik heb zelf al een aantal dingen gedaan zoals:
- Inlaatklep gereinigd
- Klepdekselpakking vervangen
- Bougies gecontroleerd en schoongemaakt
- Brandstoffilter vervangen
- Koppelingskabel van de sloop gehaald bleek verkeerde te zijn...dus nog op zoek naar de goeie
Nu is het probleem dat de auto helemaal niet meer start, ik heb ook het idee dat de bougiekabels niet goed zitten en een duidelijke ontstekingsvolgorde kan ik niet echt vinden.
als ik probeer te starten hoor je een soort terugslag in het luchtfilter.
Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen met deze problematiek, want ben zelf het spoor een beetje kwijt geraakt bij mijn online zoektocht.
Alvast bedankt
Ik ben hier helemaal vers dus zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Django en kom uit Friesland.
Sinds kort heb ik een opel astra f 1.4i welke nogal wat problemen heeft, na veel zoeken op internet kwam ik hier uit en waag ik me toch maar aan het openen van een topic, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
De problemen die ik met de auto heb zijn het volgende:
- Motor loopt niet mooi stationair(onregelmatig)
- Schokt onder het rijden(bij weinig gas geven wordt dit minder)
- Koppelingskabel aan vervanging toe
Ik heb zelf al een aantal dingen gedaan zoals:
- Inlaatklep gereinigd
- Klepdekselpakking vervangen
- Bougies gecontroleerd en schoongemaakt
- Brandstoffilter vervangen
- Koppelingskabel van de sloop gehaald bleek verkeerde te zijn...dus nog op zoek naar de goeie
Nu is het probleem dat de auto helemaal niet meer start, ik heb ook het idee dat de bougiekabels niet goed zitten en een duidelijke ontstekingsvolgorde kan ik niet echt vinden.
als ik probeer te starten hoor je een soort terugslag in het luchtfilter.
Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen met deze problematiek, want ben zelf het spoor een beetje kwijt geraakt bij mijn online zoektocht.
Alvast bedankt