• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel astra f 1993 hachback trekhaak

mayakeano

Post weinig
Beste Friends ,

Ik heb een opel astra F 1993 Hachback 5 deurs 44 KW

ik wil zelf een trekhaak plaatsen naar nu is mijn

vraag staan die gaten al voorgetekend in de koffer en achter de bumper.

want moet dringend ene plaatsen voor te kunnen verhuizen over 3 weken .

hopelijk kan er iemand mij helpen en eventueel foto's erbij zetten voor gaten die getekend staan

Mvg Mayakeano

Gaten zijn Voorgeponst in de auto, en achter de Bumper.

Zorg wel dat je de Sleurhaak compleet hebt, met Pasbussen en dergelijken

Willem

ik kan een trekhaak kopen van het dit model maar weet niet of die past eronder ??

Ik heb dit model

en deze trekhaak van dit model kan ik kopen

Stuur MarcoTDS een pm.

Met hem heb ik laatst een trekhaak gemonteerd op zijn hatcback.

Heeft zelf ook gaten moeten boren.. Maar welke maten weet ik niet meer.

Stelt niks voor een trekhaak plaatsen. Trekhaak bestaat uit twee delen, een gedeelte wat onder de auto komt en een gedeelte wat aan de binnenkant van je auto zit in de kofferbak. Als je het gedeelte wat binnen in de auto zit op de juiste plaats neer leegt, weet je gelijk waar je moet boren. En trek er anders eentje van de sloop af dan kun je gelijk zien hoe die zit. Als ik me niet vergis moet je een 10mm boor hebben.

trekhaak geplaats heb naar 6 kabels aan de stekker kan dat ??

heeft er iemand het aansluit schema voor opel astra f 1993 hachback aub dringend nogal

morgen moet ik beginnen te verhuizen daarmee

6 kabels klopt ja, pinker links, pinker rechts, remlicht, dimlicht, mistlamp en massa.

Aansluitschema kan ik je helaas niet mee helpen, ik had bij het aansluiten bij mij naar mijn bekabeling gekeken van mijn oude astra..

je kan ze zelf ook zoeken he..

aanghanger er achter hangen, dan je gewone licht ff aan zetten, iemand achter de aanhanger zetten en dan jij ff met de draadjes de goeie lichten zoeken.

ff uit mijn hoofd.

groen is richting links.

geel richting rechts.

rood is remlicht.

zwart gewone licht.

bruin massa.

grijs mistlicht.

is ff snel uit mijn hoofd, dus kan een foutje in zitten maar volgens mij klopt die aardig zo.

Als je radio en claxon ook niet meer werken is dat hoogstwaarschijnlijk een zekering ja!

Bij mijn 96'er was dat zekering 22.

Echter schijnt de knop van de alarmlichten vaker kapot te gaan bij F'jes. Dus dat zou het ook kunnen

zijn en dan is het gewoon toeval.

Echter schijnt de knop van de alarmlichten vaker kapot te gaan bij F'jes. Dus dat zou het ook kunnen

zijn en dan is het gewoon toeval.

hoe bedoel je geen stoplicht werkt meer van de drie op de auto

Terug
Naar boven