• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra F bestuurderstoel los?

Ja, heb al gebeld niemand heeft een F staan... en ja zal dat even proberen, op hoop van zegen dan maar want 65 euro, kben nie gek of rijk haha ;)

je kan het hele land door bellen he, zo onderstel is makkelijk op te sturen, vouw je zo bij elkaar als ware haha.

je zult er alleen de verzendskosten bij krijgen, maar dan nog ben je veel goedkoper uit dan 65 euro.

vind dat echt onwijs duur voor een stoel.

raar bedrag ook haha.

bij zo sloop zullen ze mij niet snel weer zien.

in hoogeveen zit er ook 1 die best duur is, zul je mij ook niet snel zien.

@Astra 1.4 NZ wrote:moet stoel er bij kopen dus zou me 65 euro kosten??? bij de sloop, vind ik toch wat veel en heb natuurlijk die stoel niet nodig

Genoeg Fjes hier op de sloop een stuk of 6 laatst geteld..

Van die sloop heb ik vorig jaar compleet CDX setje uit gehaald voor 40,- inc sloper heeft het eruit gehaald.

Voor alleen een stoel zou ik niet meer als 20,- uit geven...

Dealer zou de stoel voor mij willen lassen. Ik zou deze dan wel zelf demonteren.. Ga het nog overwegen.. ;)

Aja, ik probeerde daarnet dat stuk grijs plastiek weg te vijzen maar vond dus maar 1 vijs....?

Terug
Naar boven