• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel astra g koplampen dof

kadettEsedan

Post weinig
Hallo allen,

Bij mijn pa zijn astra type g beginnen de koplampen enorm dof te worden. Ik heb al geprobeerd met polijst materiaal (voor plastic en plexiglas) de lampen weer wat helderder te krijgen maar zonder resultaat.

heeft een van jullie een idee hoe deze op te knappen of is het dan echt tijd voor nieuwe?

@wesley015 wrote:@GTS Power wrote:Wetsanden is de oplossing.

Heb ik een topic over in het vectra gedeelte.

Ik heb even gezocht maar kan er niets over vinden.

Ben toch wel benieuwd.

alstu...

viewtopic.php?f=6&t=146282

@wesley015 wrote:@GTS Power wrote:Wetsanden is de oplossing.

Ben toch wel benieuwd.

alstu...

viewtopic.php?f=6&t=146282

@GTS Power wrote:Wetsanden is de oplossing.

Ben toch wel benieuwd.

@GTS Power wrote:Wetsanden is de oplossing.

Ben toch wel benieuwd.

De koplampen kunnen herstelt worden door middel van spuiten door een professionele spuiter.

Allen de afweging kwa kosten is in dit geval dat je beter voor een imitatie koplamp kan kiezen dan voor het herstellen.

Het herstellen kost ongeveer 100,- per koplamp en een goede imitatie koplamp voor een astra G kost 40,- p/p.

De koplampen kunnen herstelt worden door middel van spuiten door een professionele spuiter.

Allen de afweging kwa kosten is in dit geval dat je beter voor een imitatie koplamp kan kiezen dan voor het herstellen.

Het herstellen kost ongeveer 100,- per koplamp en een goede imitatie koplamp voor een astra G kost 40,- p/p.

@Astra_DLS wrote:Hm, valt tegen hoor. Nieuwe gaan niet perse langer mee dan een goed 2e hands set. Maar de keuze is uiteraard aan jouw.

Ik neem aan dat je gewoon gelijk wil hebben.

Want als je concludeert dat een tweedehands langer mee gaat, dan praat je niet uit kennis.

@Astra_DLS wrote:Hm, valt tegen hoor. Nieuwe gaan niet perse langer mee dan een goed 2e hands set. Maar de keuze is uiteraard aan jouw.

Ik neem aan dat je gewoon gelijk wil hebben.

Want als je concludeert dat een tweedehands langer mee gaat, dan praat je niet uit kennis.

kijk eens aan zier er goed uit ga dat ook eens proberen veel slechter kan het toch niet worden (is nu stuk erger als op je eerste foto van je how to XD)

kijk eens aan zier er goed uit ga dat ook eens proberen veel slechter kan het toch niet worden (is nu stuk erger als op je eerste foto van je how to XD)

Jaar geleden 2 nieuwe imitatie koplampen voor 31 euries incl. gekocht en zien er nog steeds als nieuw uit.

Jaar geleden 2 nieuwe imitatie koplampen voor 31 euries incl. gekocht en zien er nog steeds als nieuw uit.

Terug
Naar boven