Hallo mensen van de opel-forum ik ben net nieuw op deze forum omdat ik 2 weken geleden een astra G heb aangeschaft en is ook mijn eerste auto. Dus laat ik eens beginnen met de problemen die ik heb met mijn autotje.
* Dashboard lampje brand geel (motor lampje)
* Stotteren bij optrekken vanaf stilstand
* Uitvallen bij stationair draaien
Ik heb mijn auto laten uitlezen door de garage die haar naar de opel dealer heeft gebracht en ook is laten uitlezen en de volgende fouten kwamen eruit.
P0110
P0100
P1326
P0325
Luchtmassa meter is ook verwisseld maar had geen effect en de ECU zat niet helemaal goed maar is als goed is nu weer vastgezet maar de problemen blijven bestaan. dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem want ik heb niet echt de vertrouwen in mijn auto als die zo nu en dan uitvalt.
Alvast bedankt! :angel
* Dashboard lampje brand geel (motor lampje)
* Stotteren bij optrekken vanaf stilstand
* Uitvallen bij stationair draaien
Ik heb mijn auto laten uitlezen door de garage die haar naar de opel dealer heeft gebracht en ook is laten uitlezen en de volgende fouten kwamen eruit.
P0110
P0100
P1326
P0325
Luchtmassa meter is ook verwisseld maar had geen effect en de ECU zat niet helemaal goed maar is als goed is nu weer vastgezet maar de problemen blijven bestaan. dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem want ik heb niet echt de vertrouwen in mijn auto als die zo nu en dan uitvalt.
Alvast bedankt! :angel