• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@OscaR-16v wrote:@PeterNoFear wrote:Gisteravond een blauwe G in Leek, v. Panhuyslaan

dat was ik :jerry

Ja weet ik, zag je laatst volgens mij ook al bij het autowascentrum in Roden, en was je zaterdag 28-7-2012 ook aan de Gideonweg in Groningen, of hebt ik dat verkeerd gezien?

@PeterNoFear wrote:@OscaR-16v wrote:@PeterNoFear wrote:Gisteravond een blauwe G in Leek, v. Panhuyslaan

Ja weet ik, zag je laatst volgens mij ook al bij het autowascentrum in Roden, en was je zaterdag 28-7-2012 ook aan de Gideonweg in Groningen, of hebt ik dat verkeerd gezien?

ja dat zou wel kunnen, gister was ik niet op de gideonweg, die week ervoor wel. alleen konden we er toen niet in i.v.m. een auto te water.

@OscaR-16v wrote:@PeterNoFear wrote:@OscaR-16v wrote:@PeterNoFear wrote:Gisteravond een blauwe G in Leek, v. Panhuyslaan

ja dat zou wel kunnen, gister was ik niet op de gideonweg, die week ervoor wel. alleen konden we er toen niet in i.v.m. een auto te water.

Okee, afgelopen week zag ik een blauwe G naast een mat-zwarte corsa A, dacht in een flits dat jij het was, die week van de auto te water, zat ik in Lichtenvoorde, zwarte cross :P

1bekende gezien :jerry die blauwe astra G met die silveren rand aan de onderzijde.

Ben alleen de auto nog aan het zoeken die er een paar jaar geleden elke meeting naast stond :( zilveren G hatch. met na de hand de onderste helft zwart,naam van de auto Iceman

Mooie coupe gespot in de buurt van Arnhem/Oosterbeek

PHOTO_1343659307470.jpg

Vind het jammer dat sommige coupes geen chrome rand hebben op de klep! Zo zien ze er van achter net uit als sedans. Dit was ook echt een eis voor mij toen ik mijn coupe aanschafte!

Bijmij zat er origineel al 1tje op offcourse! Ze staan op de irmscher site voor 125 euro ofzo! Voor de rest ging het niet over mijn auto, maar meer over dat ik het jammer vind dat ze alleen bij de latere versie de chrome strippen hebben toegepast!

@TerryB wrote:Bijmij zat er origineel al 1tje op offcourse! Ze staan op de irmscher site voor 125 euro ofzo! Voor de rest ging het niet over mijn auto, maar meer over dat ik het jammer vind dat ze alleen bij de latere versie de chrome strippen hebben toegepast!

op de engelse ebay zie ik ze nog eens voorbij komen voor spotprijzen, want 125 euro ervoor neerleggen is van de zotten natuurlijk

Persoonlijk vind ik die chromen lijst juist het lelijkste wat er op de Coupé zit.....alle details zijn matzwart (spiegelomlijsting, raamomlijsting, enz.) en dan zit er zo'n spiegel achterop? Sommige plaatsen die dingen trouwens zelf op een sedan, dus dan zie je geen verschil maar...

@RISL wrote:Persoonlijk vind ik die chromen lijst juist het lelijkste wat er op de Coupé zit.....alle details zijn matzwart (spiegelomlijsting, raamomlijsting, enz.) en dan zit er zo'n spiegel achterop? Sommige plaatsen die dingen trouwens zelf op een sedan, dus dan zie je geen verschil maar...

guilty

vandaag rond half 4 Fct-blondi gespot aan de rijssensestraat in wierden.

als je me nu niet gezien hebt weet ik het ook niet meer :D :D :D :D ;)

(je mag de volgende keer wel iets minder serieus kijken hoor ;) )

@PeterNoFear wrote:@OscaR-16v wrote:@PeterNoFear wrote:@OscaR-16v wrote:@PeterNoFear wrote:Gisteravond een blauwe G in Leek, v. Panhuyslaan

Okee, afgelopen week zag ik een blauwe G naast een mat-zwarte corsa A, dacht in een flits dat jij het was, die week van de auto te water, zat ik in Lichtenvoorde, zwarte cross :P

ik denk dat jeffrey dat was uit groningen. die rijd ook in dezelfde kleur astra als mij. deze heeft geen achterspoilers en heeft antraciet kleurige velgen met gepolijste rand

@GTS Power wrote:vandaag rond half 4 Fct-blondi gespot aan de rijssensestraat in wierden.

was jij dat ja?! Ja ik zat diep na te denken wie dat was die zo vriendelijk naar me zwaaide..haha..now I know;) zal de volgende keer lachen;) prachtig dorp he, Wierden .. :p

@Fct_blondi wrote:@GTS Power wrote:vandaag rond half 4 Fct-blondi gespot aan de rijssensestraat in wierden.

was jij dat ja?! Ja ik zat diep na te denken wie dat was die zo vriendelijk naar me zwaaide..haha..now I know;) zal de volgende keer lachen;) prachtig dorp he, Wierden .. :p

HaHaHa,

ik had al zo'n vermoeden dat je geen enkel idee had.(terwijl ik nog geen 5 meter van men Vec afstond)

Wat wierden betreft.......Er gaat niets boven RSN natuurlijk :jerry

Terug
Naar boven