• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

plaats: Raalte

tijd: tussen 2 en 3

verdachte: Astra F GSI.

speciale kenmerken: donkerblauwe kleur, had 5 spaaks velgen eronder, was verder volgens mij ook nog Orgineel.

stond tegenover de Shell geparkeerd, voor de deur bij Sector Computers... ;)

rond 5 uur was die wel weer verdwenen.

@FnF_racer wrote:@Laserlite wrote:@dion87 wrote:ik word nou nooit gespot :cry

Ik heb je al een keer gespot hoor in leiden ;)

Ik wordt nooit gespot met me gsi :jerry

ik wordt onderweg nooit gespot.

1 keer toen ik aan het werk was, en de auto thuis stond.

gister op de A35 naar Enschede een Astra F Cabrio gespot.

was zilver van kleur (of Beige, weet het niet zeker.), lag wat lager dan normaal, en had BBS RS (look) velgen.

zwart met gepolijste rand. en dacht dat er een andere uitlaat onder hing.

de eigenaar sloeg volgens mij af richting Enschede, ik reed door naar Hengelo/Borne.

de eigenaar heeft mij ook gezien, we keken naar elkaars auto.

was rond half 4.

Rij je daar vaker?

Dan ga je mij ook spotten binnenkort

ik hoop dat ik binnenkort een keer gespot word. ik rij tussen delft en amsterdam vele kilometers en ook veel door het westland. zie wel geregeld een zeer dikke astra G rijden maar nooit opgelet op het kenteken.

heeft er nog iemand interesse in achterlampen van een Astra G hatchback. ik heb met led besteld dus me ouder gaan de deur uit.

ik hoor het wel

MvG,

Jochem

@harrynijhof wrote:@FnF_racer wrote:@Laserlite wrote:@dion87 wrote:ik word nou nooit gespot :cry

Ik heb je al een keer gespot hoor in leiden ;)

Ik wordt nooit gespot met me gsi :jerry

ik wordt onderweg nooit gespot.

1 keer toen ik aan het werk was, en de auto thuis stond.

gister op de A35 naar Enschede een Astra F Cabrio gespot.

was zilver van kleur (of Beige, weet het niet zeker.), lag wat lager dan normaal, en had BBS RS (look) velgen.

zwart met gepolijste rand. en dacht dat er een andere uitlaat onder hing.

de eigenaar sloeg volgens mij af richting Enschede, ik reed door naar Hengelo/Borne.

de eigenaar heeft mij ook gezien, we keken naar elkaars auto.

was rond half 4.

Rij je daar vaker?

Dan ga je mij ook spotten binnenkort

zo af en toe naar de zondag avond meeting in Hengelo, maar verder zal ik daar niet veel te vinden zijn.

ik rij vooral tussen Raalte - Heeten, of Raalte - Zwolle.

en verder rij ik tussen Groningen en Maastricht, en tussen Amsterdam en Nijmegen.... oftewel: heel Nederland kom ik wel eens.

Afgelopen maandag rond 12:00 uur; A58 Tilburg - Eindhoven.

Foto-OF6SY4MB-D.jpg

Vanmorgen rond kwart over 9 haalde me een GSi in, of hij was omgebouwd naar GSi.

op de snelweg riching Heerlen bij knooppunt Ten Esschen

heb het kenteken kunnen noteren, maar helaas kwijt geraakt :???:

was een antraciet zwarte met tsjoening achterlichten en 4! DTM pijpen

toevallig iemand van hier?

Nu net een zwarte astra 2.2 coupe gespot voor het chinees restaurant in sint nicolaasga, zie hem wel vaker staan in tjerkgaast. Heeft een OPC grille en ligt iets lager dan standaard.

@Jorn999 wrote:Vanmiddag deze coupe in Leek gespot op de weg richting Groningen. Ik ging richting Groningen en jij niet:

jij niet richting groningen en hij wel??? je rijd er wel ACHTER :D

Is dit die weg vanaf de rotonde richting de snelweg (JAGER)?

@vectra208v wrote:@Jorn999 wrote:Vanmiddag deze coupe in Leek gespot op de weg richting Groningen. Ik ging richting Groningen en jij niet:

Nee ik ging richting Groningen hij ging rechtdoor of driekwart bij de rotonde A7 waar je richting Zuidhorn kan. Het is de weg vanaf de rotonde richting snelweg idd.

@Jorn999 wrote:@vectra208v wrote:@Jorn999 wrote:Vanmiddag deze coupe in Leek gespot op de weg richting Groningen. Ik ging richting Groningen en jij niet:

Nee ik ging richting Groningen zij??? ging rechtdoor of driekwart bij de rotonde A7 waar je richting Zuidhorn kan. Het is de weg vanaf de rotonde richting snelweg idd.

Ik dacht eerst dat het de broer van oscar16v was maar dat was hem niet.

Ik denk dan dat het die coupe uit roden is...staat ook vaak bij de poiesz in nieuw roden...rijd een blonde vrouw in.

Tijd terug, een rode Astra H hatchback (weet niet meer of het 3- of 5-deurs was) met diffusor en twee dubbele uitlaten.

Was op de A17 bij Moerdijk, richting R'dam.

@Jorn999 wrote:Vanmiddag:

-In roden een donker(groene?) astra coupe gespot met een zilveren irmscher strip op de koffer. Reed op de rotonde richting Roden.

Dat was ik waarschijnlijk, ben daar 's middags wel langs gekomen. ;)

Vandaag een bruine astra g gespot 1.6 sport... reed een man van 81 in :wub had zelfs een spoiler achterop had de man ook gesproken omdat ik daar moest werken en hij zei met deze auto ga ik me graf in haha :jerry

Terug
Naar boven