• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@marco_tds wrote:AstraTD gespot in Lanaken (be) :D

:vertag Helaas jou niet gezien dat ik bij de vw garage naar binnen zat te gluren onder het rijden :oops:

Ja na morgen is het smoky astraTD eindelijk wat meer pks onder die kap :wors

Gisteravond rond 22:15 bij het Spanjaardsgat in Breda een rode Astra Coupé met zilvere striping en zilverkleurige sideskirts.

Heel apart om te zien.

@DarkNL08 wrote:Gisteren (vrijdag 12 juli) Haasje gespot in Eindhoven, rond 10:00 's ochtends! :thumb

Ben eigenlijk wel benieuwd waar aangezien ik meestal ook wel andere astras spot maar niet goed genoeg opgelet denk ik?

Ik reed in een VW Polo 2012 van de zaak ;-)

Auto ziet er netjes uit zo in het echt! Ik ben benieuwd hoe je de chrome deurstrips hebt geplaatst?

Leek origineel?

Is niet orgineel gewoonweg geplakt. Maar orgineel is wel mogelijk die van de astra h passen namijk ook. De raamrubbers.

ik zie er ook heel veel in eindhoven rijden, laatst ook een met opel-forum stickertje erop... er komen veel leden hier uit de omgeving niet?

Kheb er nog nie veel zien rijden met een forum sticker(waarschijnlijk rijden ze te hard :) :D maar er scheurt genoeg forum materiaal rond in hellmond en omgeving ;)

Gister middag omstreeks 2u een paars/blauwe Astra G gespot in Boekel.

Lekker laag, brede velgen met blingbling rand etc.

Kwam hem tegemoet rijden op een drempel net voor het centrum, we zwaaiden nog.

Reed zelf met de Bora :thumb

Rij dagelijks door de lichtstad..maar nog geen gezien met opel-forum sticker ..is beter gaan opletten dan !

Zag vanmorgen wel 2 astra coupe s bordeauxrode op de muzenlaan deze had een opc grill en 17 inch, de andere reed op de schootstestraat links ri Roc

@Rickskes wrote:Ik zit er ook zat rond rijden in Eindhoven hoor :)

lol! keer astra minimeet houden dan in eindhoven! zie in het wild maar weinig coupe's maar zijn er toch zat volgens mij!

Terug
Naar boven