• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Gisteren in Keulen de volgende Astra's gepot:

Astra J OPC in donkerblauw

10763875515_43c3bf2519_o.jpg

Capri-gele Astra Coupé

10763870605_18035a6522_o.jpg

En op de sloop in Keulen deze station met OPC achterbumper, spoiler, skirts en meegespoten handgrepen en stootlijsten!!

De rest van de sloperij foto's staat in het juiste topic. ;)

10763968054_ec809b2509_o.jpg

@memyselfenikke wrote:Zeker een dikke J !! Wat zonde om de G Opc te slopen :cry nog iets leuks kunnen scoren op de sloop?

Het was geen echte OPC denk ik, want die hebben geen dakrails volgens mij.

Dit keer heb ik helaas niks gescoord. De dingen die ik nodig had, hadden ze niet.

Achteraf heb ik wel een beetje spijt dat ik niet even naar de prijs voor die OPC bumper heb gevraagd.. :hmmz

We moesten toevallig naar Keulen om een set velgen op te halen. Via Google kwam ik deze sloperijen tegen, dus omdat we daar toch waren hebben we even een kijkje genomen. Er stond niet veel, alleen nog een Vectra B met i500 bumper (met scheuren).

Verder zou ik zeggen: zie het sloperij-topic bij "Opel-algemeen", daar heb ik de rest van de foto's neergezet. ;)

Gisteravond rond een uurtje of 12 bij station Zaandam, kant van Westewatering op de parkeerplaats van het station, de geweldige Astra G van NoFear1696 gespot. Ging net m'n vriendin oppikken van het station en zag hem meteen al mooi op de kop van het parkeerterrein staan. Heb je al eerder gespot een paar weken terug in Zaandijk op het Schoolpad (kleine straatje tussen de Lagedijk en Bredenhofstraat) tussen de ABN pin-automaat en het parkeerterrein bij garage Jan Schenk. We reden elkaar een beetje in de weg, ik wou richting de Lagedijk. ;)

Ohja, NoFear1696, je APK vervalt over 6 dagen, just a reminder. xD

gespot.jpg

@astrawez wrote:@memyselfenikke wrote:Zeker een dikke J !! Wat zonde om de G Opc te slopen :cry nog iets leuks kunnen scoren op de sloop?

Het was geen echte OPC denk ik, want die hebben geen dakrails volgens mij.

Dit keer heb ik helaas niks gescoord. De dingen die ik nodig had, hadden ze niet.

Achteraf heb ik wel een beetje spijt dat ik niet even naar de prijs voor die OPC bumper heb gevraagd.. :hmmz

echte OPC met dakrails bestaan wel hoor.

Vanmorgen Haasje17 op de N270 (Helmondweg) richting Helmond tijd rond 8:30 uur hard er aardig de vaart in het 80 km stuk maar daarna ook in het 100 km stuk. 62-LB

Had het raam een stuk open mooie sound!

Reed in de werkbus moest een aanhanger ophalen in Helmond.

@nova.... wrote:Vanmorgen Haasje17 op de N270 (Helmondweg) richting Helmond tijd rond 8:30 uur hard er aardig de vaart in het 80 km stuk maar daarna ook in het 100 km stuk. 62-LB

Had het raam een stuk open mooie sound!

Reed in de werkbus moest een aanhanger ophalen in Helmond.

Wel bordjes lezen hè voor 7 uur is honderd daarna 130. Dat 80 is aanloop voor de snelweg.

Ben naar de Helmondse motor revisie geweest voor mijn oldtimer krukas te laten slijpen.

Zelf aanleveren?? Kun jij er makkelijker aankomen dan HMR? Ze leveren iig wel kwaliteit..heb er jaren geleden voor mn c kadettje een 2liter blokje laten reviseren..echt klasse

Terug
Naar boven