• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

75ab213621a9a0ade7b88bbc474f1439.jpg
bij de garage Star auto en banden service in Maassluis dit is de een a laatste stop voor deze wagen. Maandag richting de sloop
0fc45a3fae6b4ea3800b5a0a80900c13.jpg

In America (Limburg) een dikke grijze G 3deurs met bodykit, spoiler en nog van alles, erg dikke wagen

Kenteken ..-DD-..

Zaterdag een zwarte astra G 3 deurs kenteken ZD-PF-.. Op de a58 van Tilburg naar Breda

Heldere achterlichten, dubbele uitlaat, irmscher spoiler, embleemloze grille, angel eyes. Nette wagen

afgelopen zaterdag gespot in Ede, opel astra g opc in de kleur blauw. Hoorde een mooi geluidje toen ik bij de stoplichten stond en kon hem net nog zien, hij leek verder orgineel :thumbup

Toch wel een soort van 'Astra gespot', maar dan zonder Astra :P Ik kwam net Haasje17 tegen, alleen zeg ik je Astra niet (wel een zwarte Astra met chroom strip achterop, maar jij hebt een trekhaak toch)? Ik kwam op de motor voorbij, langs de Avans richting de stad en jij stond met een paar man te praten. Had nogal haast dus kon niet stoppen om effe hallo te zeggen.

@RISL wrote:Toch wel een soort van 'Astra gespot', maar dan zonder Astra :P Ik kwam net Haasje17 tegen, alleen zeg ik je Astra niet (wel een zwarte Astra met chroom strip achterop, maar jij hebt een trekhaak toch)? Ik kwam op de motor voorbij, langs de Avans richting de stad en jij stond met een paar man te praten. Had nogal haast dus kon niet stoppen om effe hallo te zeggen.

Dat kan kloppe,

Onderweg naar de astra 100 meter verderop. In de straat.

@Haasje17 wrote:@RISL wrote:Toch wel een soort van 'Astra gespot', maar dan zonder Astra :P Ik kwam net Haasje17 tegen, alleen zeg ik je Astra niet (wel een zwarte Astra met chroom strip achterop, maar jij hebt een trekhaak toch)? Ik kwam op de motor voorbij, langs de Avans richting de stad en jij stond met een paar man te praten. Had nogal haast dus kon niet stoppen om effe hallo te zeggen.

Dat kan kloppe,

Onderweg naar de astra 100 meter verderop. In de straat.

Okay, die zag ik niet meer (tenzij jouw trekhaak er af is?)

Wel grappig om je zo tegen te komen, ik kom zelden in die straat, zeker op dat tijdstip. Maar moest nou even iets ophalen in de binnenstad.

Vandaag bij Verweij in Lopik:

De zilvere G had nog een erg strak Sport-interieur.

Deze Astra G had er een zeer zeldzame Irmscher achterbumperlip op zitten.

Helaas miste hij een sleepoogkapje. Ik had hem er voor 15 euro af mogen halen. Echt balen dat hij niet compleet was..

Hier wat geplette auto's. Opvallend om te zien dat er alleen hier al 3 Astra F Stationwagons staan (waarvan één F1)..

Gisteren een erg dikke Bordeaux rode astra G gespot,

A58 van Breda naar Roosendaal. Nog een stukkie lekker hard gereden achter elkaar :D

Brede wielen, rondom dikke bumpers, en een erg opvallende sticker van car audio op de achterruit en nog een hoop zaken die het echt een schitterende wagen maakte :)

Volgens mij heb ik m hier op t forum wel eens voorbij zien komen.

vanmiddag op de A12 tussen Zoetermeer en Nootdorp kwam van Nootdorp af en van achter kwam er toch een mooie coupe aan hij was zwart en over de motorkap en dak was hij bruin gewrapt of gespoten.

Misschien iemand van hier ?

Er zaten ook apart gespoten achterlichten in het leek op smoke plast dip en het stuk van de achteruitrij verlichting was niet gespoten

Terug
Naar boven