• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@basss27 wrote:Met alle respect hoor en leuk dat jullie aan het spotten zijn, maar misschien leuk om de wat meer speciale Astra's te spotten? Jan en alleman rijdt een donkerblauwe Astra G, dat kunnen toch zoveel mensen zijn geweest?

Maar niet iedere Jan heeft rood-wit-rode achterlichten :p

Of staat naast een black-out G met OPC spoiler, al helemaal niet bij t UMC.

Kenteken was overigens: TX-..-..

Daarbij, en dan met name kijkend naar hoe men tegenwoordig kijkt naar vroege modellen van de F... Zal de G over een paar jaar ook als zeldzaamheid beschouwt worden.

Maar snap je punt... scroll even naar boven voor mn oude G, stad en land mee af geweest maar nog nooit gespot... tenminste niet hier gepost.

En ben zeer zeker OF-leden tegen gekomen.

ik wordt/werd met de Astra maar 2x gespot.... en daarvan 1x voor mijn deur, toen ik met de scooter weg was....

en een Astra met rondom stickers, en met andere kleur bumpers, en verlaagt, en een 5deurs met OPC grill, dat valt ook best op lijkt me.

zeker toen ik daarmee nog stad en land af rij..

en nu staat die al een jaar verstopt voor iedereen... :jerry

en mijn Corsa (andere type opel ja....) wordt ook nooit gespot, terwijl het een ratje is geworden...

en ook daarmee rij ik door heel NL....

ach ja.. ga gelukkig nog genoeg meetings af, daar wordt hij nog wel een beetje gespot. ;) :P

Vanmorgen rond 7:15 spotte ik op de Leostraat in Eindhoven (ging rechtsaf richting Floraplein):

Een capri yellow Astra G Coupe met xenon en een OPC bumper. Ik denk dat dat ricksmits was.

Waarom zou het niet kunnen dan? Ik zelf het ook geen uitdraai maar heb precies de zelfde set up van iemand die bij eds is geweest en had 297pk en 460nm koppel ik heb alleen een leh blok dat is het verschil.

Oh en vorige week donderdag om en nabij het station in Eindhoven kwam ik supermooie witte Astra J GTC tegen met BBS velgen.

En hij had zo'n sticker op de zijkant (in mat zwart, dus zonder rood en zonder Steinmetz):

steinmetz-astra-gtc--16_lbb.jpg

Ik ben 'm twee keer tegengekomen, rond 13:00 uur toen ik mijn vriendin wegbracht naar het station en rond 17:00 nog een keer toen ik m'n vriendin weer ophaalde van het station.

@Maurice89 wrote:Waarom zou het niet kunnen dan? Ik zelf het ook geen uitdraai maar heb precies de zelfde set up van iemand die bij eds is geweest en had 297pk en 460nm koppel ik heb alleen een leh blok dat is het verschil.

Ik heb ook een leh blok, afgesteld bij klasen. Het is vrijwel onmogelijk om met een standaard leh turbo boven de 300pk te komen, tenzij je een zwaar positieve bank hebt.

Mn hatchback was bij vmaxx afgesteld en had 295pk en 465Nm @1,6 bar. En deze zou door de 500Nm koppel hebben? Geloof er niks van. Tenzij er een Garett opzit en een high flow inlet manifold.

Qua blok maakt het niks uit leh/let voor het vermogen, leh heeft alleen t voordeel van zuigerbodemkoeling en teflon gecoate zuigers. Maw, het blijft wat langer heel.

@Rob-Epe wrote:Gespot in Breedeweg/Groesbeek een volgens de RDW ORANJE Astra G Coupe. Kenteken ..-NL-LS.

Voor en achter een bumperaanzetstuk en een laag spoilertje...

Heb 't kenteken eerder gezien... maar toen was die zeker nog niet oranje...

Wel een mooie kleur oranje metallic :thumbup

[rquote=1864199&tid=61777&author=FnF_racer]

trouwens, kan je vaker daar spotten, werkt daar bij Justitie/Politie. of iets in die trant tenminste.:thumbup[/rquote]

Dan parkeert die wel erg ver van z'n werk... denk eerder dat die bij 't Goederen-Hotel werkt.

Bij de politie staat soms een blauwe G OPC.

Beetje laat mja :P

Ik ben de huidige eigenaar van de oranje coupe :)

Verder :

In de beurt van Eindhoven komt ik rond half 6 een astra coupe tegen om een rotende (3e x, vanavond misschien 4e keer) weet ff zo snel niet meer de kleur maar volgens mij zwart :P

@redbulletnl wrote:@Rob-Epe wrote:Gespot in Breedeweg/Groesbeek een volgens de RDW ORANJE Astra G Coupe. Kenteken ..-NL-LS.

Voor en achter een bumperaanzetstuk en een laag spoilertje...

Heb 't kenteken eerder gezien... maar toen was die zeker nog niet oranje...

Wel een mooie kleur oranje metallic :thumbup

[rquote=1864199&tid=61777&author=FnF_racer]

trouwens, kan je vaker daar spotten, werkt daar bij Justitie/Politie. of iets in die trant tenminste.:thumbup[/rquote]

Dan parkeert die wel erg ver van z'n werk... denk eerder dat die bij 't Goederen-Hotel werkt.

Bij de politie staat soms een blauwe G OPC.

Beetje laat mja :P

Ik ben de huidige eigenaar van de oranje coupe :)

Verder :

In de beurt van Eindhoven komt ik rond half 6 een astra coupe tegen om een rotende (3e x, vanavond misschien 4e keer) weet ff zo snel niet meer de kleur maar volgens mij zwart :P

er rijdt in eindhoven wel is een zwarte coupe met dikke bumpers..

Terug
Naar boven