• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Vanavond rivierdijk Hardinxveld omstr.21.30 een gsi in het ''signaalrood'' frontlip en b2 brockies:thumbup eronder.

Overigens ook al een paar keer een erg mooie blauwe gsi in Sliedrecht gezien hs-**-*5

Zaterdag gespot in Tiel:

SP_A1668.jpg

Heb geen foto van de voorkant...

nou net een astra G donker blauw met rieger uitbouw aan de achterkant voorkant zag ik niet:swear enkele uitlaat links met gaas andere kant geen uitlaat en gaas? XD-HR-**

16.00 vanuit de stad ri V montgomerylaan

Gespot een paars blauwe astra coupe volgens mij kwam langs rijden op de A6 bij Emmeloord richting Lelystad en ik zie hier ook elke dag 2 blauwe astra's gtc staan maar die zijn van het bedrijf grtjs

origineel gepost door dark devil

@Robbert je zit vortaan wel in de buurt zeg hahah tiel nijmegen :P

maar het is de sint annastraat wel leuke coupe heb ik ook eens gespot in nijmegen

Ben nu elke dag in Nijmegen... maar of ik daar nou vrolijk van moet worden :hmmz

Wat een stel aso's daar zeg... al staat een stoplicht op rood en je moet zelf de andere kant op... denk maar niet dat men je uit een zijstraat laat komen :thumbdown

En als ik 'm dan ergens voordruk... met behoorlijk veel ruimte krijg ik nog boze blikken omdat ik dan niet snel genoeg ben :argue

Weet trouwens de naam van de zijstraat wel... maar leek me niet gepast die te noemen... was duidelijk bij de eigenaars z'n huis.

Die two-tone astra F doet me denken aan die ene tjechische astra die is hier al is voorbij gekomen.. alleen die heeft nu flipfloplak

Vanmiddag rond 16.30 een mooie groene Astra gespot.

A58 nabij Goes.

Nog een klein stukkie mee opgereden.

Iemand van hier??

DSC01048.jpg

DSC01049OF.jpg

DSC01050.jpg

Gisteren gespot in Hierden:

Grijze astra G met sportgrill en sportachterlichten..

Volgens mij was het Juffer kan dat kloppen?

gespot zilverblauwe astra f station met 17 icnh steinmetz velgen ,waanzinnig mooe auto stond bij de c1000 in hoensbroek iemand van hier???:)

Terug
Naar boven