• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

[rquote=1885587&tid=61777&author=astrawez][rquote=1885175&tid=61777&author=Rob-Epe][rquote=1883300&tid=61777&author=Daan0803]Vandaag in een programma van school (staat helaas niet online, zal 'm wel eens print screenen als ik eraan denk) een zwarte Astra F, kenteken DF-FS-10. Filmpje in het programma was van 1998, stond toen op een parkeerterrein bij een Albert Heijn (in een winkelcentrum met iets als Molenhoek Passage als naam?). Dus ik, nieuwsgierig als ik ben even gespiekt bij RDW, de Astra staat sinds 2006 zonder APK en laatste tenaamstelling is niet geregistreerd, maar de auto staat dus nog wel in het bestand. Wat moet ik hiervan denken? ;)[/rquote]

Molenhoek Passage ligt een kleine 3km onder Nijmegen.[/rquote]

Ik werk bij AH op de Molenhoekpassage, en das in Rosmalen.. :sleeping[/rquote]

:sleeping van mijn kant... 't winkelcentrum in Malden heet Passage :sleeping

[rquote=1885687&tid=61777&author=Rob-Epe][rquote=1885587&tid=61777&author=astrawez][rquote=1885175&tid=61777&author=Rob-Epe][rquote=1883300&tid=61777&author=Daan0803]Vandaag in een programma van school (staat helaas niet online, zal 'm wel eens print screenen als ik eraan denk) een zwarte Astra F, kenteken DF-FS-10. Filmpje in het programma was van 1998, stond toen op een parkeerterrein bij een Albert Heijn (in een winkelcentrum met iets als Molenhoek Passage als naam?). Dus ik, nieuwsgierig als ik ben even gespiekt bij RDW, de Astra staat sinds 2006 zonder APK en laatste tenaamstelling is niet geregistreerd, maar de auto staat dus nog wel in het bestand. Wat moet ik hiervan denken? ;)[/rquote]

Molenhoek Passage ligt een kleine 3km onder Nijmegen.[/rquote]

Ik werk bij AH op de Molenhoekpassage, en das in Rosmalen.. :sleeping[/rquote]

:sleeping van mijn kant... 't winkelcentrum in Malden heet Passage :sleeping[/rquote]

Het is inderdaad de Molenhoekpassage in Rosmalen :thumbup

Vanmiddag gespot ..-NX-ZT een d.blauwe G met Irmscher achterlichten, I uitlaat, chromen strip met kleine letter aan rechterkant denk Irmscher.

Verder geen bijzonderheden, behalve Irmscher sportstuur in zilver/zwart

vandaag gespot om ongeveer half2 een goudkleurige astra strak getuned even thumbs up gedaan (reed zelf in een blauwe corsa a cleaned achterklep. rond afslag ridderkerk

[rquote=1884373&tid=61777&author=FnF_racer][rquote=1881791&tid=61777&author=skrm]Vandaag in Raalte vlak bij de Wilgensingel stond een geparkeerd zilvere Astra G 5deurs verlaagd en had een coupe grill met kenteken ..-ZH-96[/rquote]

als het goed is IN de wilgensingel, anders heeft iemand stiekem mijn auto verplaatst. :P:thumbup staat namelijk altijd in het zicht van mijn huis, tenzij het vol staat.[/rquote]

Ja misschien was dat ook wel de wilgensingel :P met led achterlichten?

robert_corsa GESPOT!

2x zelfs.

1ste keer in de buurt van de vredenhofstraat in Hoorn.

2de keer in risdam noord een half uurtje later

vet gruwelijke astra trouwens!

niks meer aan veranderen!

15-3 Zwarte G Coupe met gaasgrill (Kamei???) Verder weinig info... was in de omgeving van Kranenburg/Frasselt in NRW Duitsland.

Weet niet hoe die weg heet, maar is een verlengde van de N325 vanuit NL... was overigens rond 17.00

Nette donkergroene Astra F cabrio stond geparkeerd in een zijstraat van de Pastoor van Haarenstraat in Mariaheide. Heb hem heel vluchtig kunnen bekijken toen ik langs reed. Kenteken niet gezien.

Vanochtend aan de achterkant van de AH in Rosmalen zag ik een (zo van een afstandje) net uitziende rode Astra F GSI. Volgens mij nog helemaal in originele staat. Mijn Kadett stond daar blakbij geparkeerd. Iemand van hier?

bij aslag barendrecht op de a15 een grijze astra g OP DE VANGRAIL.

waarschijnlijk uit de bocht gevlogen.

tevens een astra f 5 deurs op het brandweer terrein van albrandswaard.

ze waren aan het oefenen om het dak eraf te knippen.

44-GZ astra G zwart uitgebouwd met standaardvoorbumper verlaagd en sportvelgen P.Dorgelolaan links het busstation op. 13:55 uur

[rquote=1894327&tid=61777&author=jeroen88]

ze waren aan het oefenen om het dak eraf te knippen.[/rquote]

:o

[rquote=1894350&tid=61777&author=AG-B][rquote=1894327&tid=61777&author=jeroen88]

:o[/rquote]

idd:o kunnen ze daar geen golfje voor gebruiken:P rijd genoeg onkruid van rond:D:P

[rquote=1892633&tid=61777&author=skrm][rquote=1884373&tid=61777&author=FnF_racer][rquote=1881791&tid=61777&author=skrm]Vandaag in Raalte vlak bij de Wilgensingel stond een geparkeerd zilvere Astra G 5deurs verlaagd en had een coupe grill met kenteken ..-ZH-96[/rquote]

als het goed is IN de wilgensingel, anders heeft iemand stiekem mijn auto verplaatst. :P:thumbup staat namelijk altijd in het zicht van mijn huis, tenzij het vol staat.[/rquote]

Ja misschien was dat ook wel de wilgensingel :P met led achterlichten?[/rquote]

idd, met Led achterlichten.

[rquote=1895953&tid=61777&author=FnF_racer][rquote=1892633&tid=61777&author=skrm][rquote=1884373&tid=61777&author=FnF_racer][rquote=1881791&tid=61777&author=skrm]Vandaag in Raalte vlak bij de Wilgensingel stond een geparkeerd zilvere Astra G 5deurs verlaagd en had een coupe grill met kenteken ..-ZH-96[/rquote]

Ja misschien was dat ook wel de wilgensingel :P met led achterlichten?[/rquote]

idd, met Led achterlichten. [/rquote]

Is een mooi astratje :wub

Vanmorgen een astra g bordeauxrood TR-NT met 16 inch velgen met zwart hart .. hoge spoiler achterop Glaslaan 7:46

De lak blinkte goed!

vanavond een zwarte Astra G, had rondom een bodykitje.

stond in Zwolle te wachten voor het stoplicht, bij de brandweer.

dit was rond 17.00. ;)

[rquote=1894634&tid=61777&author=vectra208v][rquote=1894350&tid=61777&author=AG-B][rquote=1894327&tid=61777&author=jeroen88]

:o[/rquote]

idd:o kunnen ze daar geen golfje voor gebruiken:P rijd genoeg onkruid van rond:D:P[/rquote]

Mja maar ze moeten ook door echt staal leren knippen hè.

Terug
Naar boven