• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Ik spot regelmatig een zwarte Astra F GSI met F2 grill, en F1 GSI bumpers en skirts. Het kenteken is LD-VT-70.

Aan de bestuurders kant zit wel een flinke schade, verder erg netjes!

@Astra F Vaassen wrote:Nu gespot, eeen heele dikke astra G, dikke velgen, verlaagd en 4 uitlaatpijpen rond. Ohja hij is zwart en staat bij ATU in apeldoorn:D Echt mooi zoals een astra hoort zonder rare bumper shit!

dat kan alleen deze maar zijn :jerry

P8220043.jpg

P8220060.jpg

P8220129.jpg

@Astralfred wrote:Donderdag bij Cinetwins in Malden een blauwe verbouwde Astra F met Opel Fanatics op de voorruit en er stonden diverse andere dikke Opels op het parkeerterrein oa Corsa C en Zafira A met grote Irmscher sticker op de zijkant. Volgens mij gingen die ook naar Fast 5, was er zelf ook maar niet met de Astra.

Was zeker 's avonds ??? Heb overdag weinig gezien...

Welke omgeving woon je zelf ??? Ben regelmatig daar en omgeving.

@Hans wrote:wie rijdt er in beverwijk/heemskerk rond in een witte astra station diesel met de club stickers "astra tuning club"?

een buurman van mij

rijd zelf een zilvere astra G station (met veel de dikke kachelpijpen er onder) :agent

@H_essel wrote:Gisteren avond heeft iemand mij Astra G Coupe goud gespot ging naar mac veenendaal meeting

En ik moest hem er tussen zetten.

jup en ook op het terein is ie gespot :P:P

@Astralfred wrote:

Yep was idd donderdag avond, kom zelf uit de buurt van Nijmegen uit dat dorp dat iedereen kent van de Mac ;) .

De Mac van Malden zit echt op de grens met Nijmegen... dus gok erop dat je in Beuningen woont :jerry

@Astralfred wrote:@Rob-Epe wrote:@Astralfred wrote:Donderdag bij Cinetwins in Malden een blauwe verbouwde Astra F met Opel Fanatics op de voorruit en er stonden diverse andere dikke Opels op het parkeerterrein oa Corsa C en Zafira A met grote Irmscher sticker op de zijkant. Volgens mij gingen die ook naar Fast 5, was er zelf ook maar niet met de Astra.

Was zeker 's avonds ??? Heb overdag weinig gezien...

Welke omgeving woon je zelf ??? Ben regelmatig daar en omgeving.

Yep was idd donderdag avond, kom zelf uit de buurt van Nijmegen uit dat dorp dat iedereen kent van de Mac ;) .

Die auto is van een dame waar ik zo even de naam niet meer van weet... ben welleens met Opel Fanatics meegereden naar een meeting paar jaar geleden.

Volgensmij botssiee gespot in helmond. Ik zag toen ik aanreed in een flits bij het stoplicht een zwarte astra opc met zwart opel logo :).

Dat kan niet anders :P

Ik kom dagelijks in helmond ;)

Was het daar vlakbij de snelweg naar eindhoven en jij reed richting mierlo hout, nou ik zo effe herinner zag ik daar wel iemand in een astra voorbij komen, waarvan ik nog zag dat hij mij richting in keek toen hij me voorbij kwam :)

Ik zag jou bij die grote witte brug als je van het industrieterrein afkomt (bij de appelboer), ik reed zelf daar richting lierop/someren.

Ohja daar stond ik voor aan het stoplicht, maar dan was die ik opnoemde dus weer iemand anders.

Daar had ik je niet gezien, was daar te druk bezig met het stoplicht in de gate houden, wat ik net niet gehaald had dankzij die witte auto die langs me bij dat stoplicht stond :swear

Vandeweek en vandaag weer gespot op sloperij van Zutphen in Veghel:

Deze Astra GSI C20NE in nog zeer goede staat en nog helemaal compleet!! Voor degene die wat zoekt, weet nu waar het te vinden is..

0-SAM_0701.jpg

0-SAM_0702.jpg

0-SAM_0704.jpg

Onder de kap

0-Foto0148.jpg

Ook nog een net en compleet interieur

0-SAM_0703.jpg

Groetjes!!

@H_essel wrote:Gisteren avond heeft iemand mij Astra G Coupe goud gespot ging naar mac veenendaal meeting

En ik moest hem er tussen zetten.

Wat een dikzak die astra :thumbup

Die spotte ik volgens mij deze week nog rond half 6 in ouderkerk a/d IJssel op de dijk !

Grtz

@astrawez wrote:Vandeweek en vandaag weer gespot op sloperij van Zutphen in Veghel:

Deze Astra GSI C20NE in nog zeer goede staat en nog helemaal compleet!! Voor degene die wat zoekt, weet nu waar het te vinden is..

0-SAM_0701.jpg

0-SAM_0702.jpg

0-SAM_0704.jpg

Onder de kap

0-Foto0148.jpg

Ook nog een net en compleet interieur

0-SAM_0703.jpg

Groetjes!!

Compleet, compleet... Ik heb ze wel eens completer gezien ;) :jerry

Even serieus; goede post! Hier zitten nog een boel nuttige onderdelen op!

Terug
Naar boven