• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@emielastra wrote:rijd er hier niemand over de a50 vanaf beuningen naar schijndel vanaf 7uur ongeveer wordt ik ook eens gespot :swear Nope nooit eigenlijk, wat rij jij dan voor een Astra, wellicht heb ik hem wel eens zien rijden, post niet altijd als ik er een zie namelijk.

Alfred, dan moeten wij elkaar daar weleens treffen, ik pak elke dag rond die tijd de a73 en dan de a50 naar Arnhem.

Ik rijd ook elke dag de a50 tussen Oss en Veghel. Ben volgens mij, op derartz na, nog geen forum-leden tegengekomen.

Vandaag trouwens wel een aardig uitgebouwde G tegengekomen onderweg naar huis. Zwarte 5-deurs, andere einddemper, achterbumperlip, 17/18" velgen (volgens mij ook een spoiler) en een abarth logo i.p.v. het opel logo. Voorkant niet (goed) gezien.

Ik gok niemand van dit forum, die heb ik hier nog niet voorbij zien komen ;)

creme witte astra g met blauwe tribel of iets aan de voorkant van de deuren en midden stuk in de achterbumper ook blauw.. iemand van hier?

gespot een astra g zwart wit,boven kant was wit tot aan de onderkant raam en de rest was zwart.7 juni in bolnes ter hoogte van de retiefstraat en er reed een mooie jonge dame in.

blauwe astra g.. stalen velgen met doppen geloof ik en hella achterlichten.. Gespot afgelopen maandag geloof ik rond kwart over 5 half 6 s'morgens.. Oversteek rondweg vanaf politiebureau in lemmer.

Gisteren, 13-07-11, zag ik in Zwolle op de Rijnlaan een blauwe Astra F GSi rijden, dikke bumpers e.d. en een raamband-sticker van de Astra GSi Club.

Vandaag echt een schitterende blauwe astra H GTC OPC gespot in sliedrecht op de rivierdijk om 8:45 ging helaas te snel om een foto te maken.

@McKaamos wrote:Gisteren, 13-07-11, zag ik in Zwolle op de Rijnlaan een blauwe Astra F GSi rijden, dikke bumpers e.d. en een raamband-sticker van de Astra GSi Club.

die heb ik ook al eens gespot, bij sloperij de Mars. (stond geparkeerd buiten.)

is van ene Raymond, en is ook lid van Astra GSI club.

Vorige week donderdag bij de IKEA in Breda deze GSI gespot:

Foto0212.jpg

robert_corsa gespot

vanmiddag rond half 5 of zo in de buurt van winkelcentrum streekhof in Grootebroek

Gisteren ergens voorbij Uden bij een pompstation:

0-SAM_2616.jpg

0-SAM_2615.jpg

Deze GSI staat op marktplaats voor 995 euro! Ik was nieuwsgierig dus ging ff blieken. ;)

Gisteren op het Kruiwerk in Klazienaveen en vandaag op de Dordsedijk in het zelfde dorp.

Spotten ook een Astra G 1.6 met grote gele brembo klauwen op de vooraan en trommels achter.... Zal goed remmen maar de balans is nu een beetje ver te zoeken lijkt me. Waren zoals het leek 4 pod klauwen.

Terug
Naar boven