• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

gister rond half 12 in dronten een zwarte astra gsi met originele calibra velgen. Eigenaar liep snackbar binnen. Misschien iemand van hier?

Origineel gepost door sw16v

zonet gespot in dokkum. een hele dikke astra F gsi. grijs van kleur en dikke bumpers! zag er goed uit!

Brock chrome velgjes eronder....das een bekende in het noorden ;)

gespot: francisco... met de two tone, blauw/grijze astra f sedan.. of althans, is van zijn broertje volgens mij...

In Hedel, weet even niet welke straat, maar je reed achteruit een oprit af...Aan het eind van de straat ging je linksaf richting splitsing snelwegen.. Heb een foto geschoten, was iets te laat, maar k zal em eens posten

Mooie wagen hoor!!!

Gespot: Astra F GSi

Kleur: Spectral Blue volgens mij

Bijzonderheden: grille met booskijkers

Waar? Bij de stoplichten op de Anthony Fokkerweg in Eindhoven, hij ging (net als ik, want hij zat achter mij) linksaf de Oirschotsedijk op. Daarna reed hij rechtdoor over de Eindhovensedijk waar ik linksaf afsloeg naar de Spottersweg.

Wie was ik dan? Nou...die paarse Astra F 5 deurs :P!

Origineel gepost door kadettsr

Gistermiddag zeer mooi astra c opc gespot in Nunspeet.

Zag er echt heel mooi uit!!:angel

astra c ???

zal wel een h bedoelen. (aangezien het bij F is begonnen)

;)

Origineel gepost door astraC20XE

Origineel gepost door kadettsr

Gistermiddag zeer mooi astra c opc gespot in Nunspeet.

Zag er echt heel mooi uit!!:angel

astra c ???

zal wel een h bedoelen. (aangezien het bij F is begonnen)

;)

Ik ga voor de Astra G :jerry:jerry:jerry

Greetzzz

Net in Best op de rotonde bij de babydump een blauwe Astra, met 2 dubbele uitlaten en lexuslook achterlichten. Zag er van achter in ieder geval goed uit:wors Ging richting oirschot, ik reed erachter in mijn rode Corsa B.

astra station gespot

lmv tjes, booskijkert, heel lichtbruin ofzo van kleur

grote sticker op achterruit, opelteam achterhoek :D

auto rijd al poosje rond in hardenberg, staat veel bij flat aan parkweg,

bekende ?? auto??

Vandaag in zaandam, bij de rotonde van de mac. Zwarte Astra F met rieger infinity 2 set, zonder voorbumper. Lag volgens mij een LET in, zo te horen, aan de dumpvalve.

Originally posted by gielio

@WickedGame

Blijkbaar niet veel actief op deze topic en/of forum...... Tsjaaa niet iedereen gaat snel over van G naar H (een paar uitzonderingen daargelaten)

Is qua bedrag ook wel een flinke sprong. Ik moest ook ff 3 x nadenken toen ik van de Astra G naar de H GTC ging. Maar nog steeds geen spijt daarvan.

straks een rode kadett gsi "turbo" op de snelweg van schijndel naar uden :P ff mee gespeelt op de snelweg , vet ding was het!:D

vanmiddag op de ventweg van de Onze lieve vrouwenstraat ter hoogte van de Fontys hogeschool een astra G groen kenteken TP-V*-** deze had een dubbele uitlaat links en rechts,gespot omstreeks 13.35 uur

paar dagen geleden ook paar astratjes gespot tijdens me werk...

deze mooie rieger astra g (in blerick)

1021873eu4.jpg

en deze mooie blauwe strakke astra f gsi (ook in blerick

1021871vy4.jpg

1021872zd3.jpg

Terug
Naar boven