• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Origineel gepost door misaborg

Vanmorgen Nova op de boschdijk, alweer ja. Maar nova waar was je voor bumper?? :P

:D

Jah alweer.... :thumbup ja dat klopt fijn als zoin verhoogde put:fy1:fy1:argue:fy1:fy1 in het wegdek ligt bij moeders toen brak men ophangpunt maar is weer gemaakt hij ligt al een en paar dagen in de schuur en hij mag binnekort weer uit ,maar er is nog steeds blijvende schade te zien.:thumbdown

Origineel gepost door Jay_B

die laatste da's poeky van dit forum.....naar mijn mening de dikste astra die ik ken :wors :wub:D.. Hebben wij et wit leren interieur nog van gedaan

jongen komt uit eindhoven

erik komt toch uit Waalre?;) hij zit ook op OGC, zag de astra een tijd geleden op de parkeerplaats van de Fonthys hogeschool.

damn hoe doen juliie dat toch... ja als ik stil sta luk fotos maken wel.. maar als ik rij heb ik geen tijd man goede fotos te maken..:hmmz

Ik neem aan dat jullie hem met je telefoon maakt... maar ik ben altijd net te laat of net te vroeg...whhahah ziet er niet uit....

Zal dan wel aan het toestel ligguh denk ik..:P

Origineel gepost door HardcoreHell

Gespot in Waalre

(slechte foto's, gemaakt in het donker)

SSA41503.jpg

SSA41502.jpg

SSA41501.jpg

Merk OPEL

Handelsbenaming ASTRA GSI C2.0XE E2

Kleur(en) Rood

Brandstof Benzine

G3 Installatie N.v.t.

Aantal cilinders 4

Cilinderinhoud 1998 cm3

Vermogen 110 kW

Aantal zitplaatsen 0

Aantal staanplaatsen N.v.t.

Roetfilter N.v.t.

Euroklasse N.v.t.

Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar

Massa leeg voertuig 1.095 kg

Laadvermogen N.v.t.

Toegestane Maximum massa voertuig 1.595 kg

Massa rijklaar 0 kg

BPM € 5770

Datum eerste afgifte Nederland 13-05-2000

Datum eerste toelating 24-02-1993

Datum aanvang tenaamstelling 02-07-2004

Vervaldatum APK 04-12-2007

Wacht op keuren Nee

Deze heb ik wel eens gezien bij de Fontys in Eindhoven. Hele mooie astra

Origineel gepost door suaver

damn hoe doen juliie dat toch... ja als ik stil sta luk fotos maken wel.. maar als ik rij heb ik geen tijd man goede fotos te maken..:hmmz

Ik neem aan dat jullie hem met je telefoon maakt... maar ik ben altijd net te laat of net te vroeg...whhahah ziet er niet uit....

Zal dan wel aan het toestel ligguh denk ik..:P

Oefenen.....(die zwarte station heb ik gefotograffeeerd toen ik 50 reed)....en ik maak mijn fotos altijd met de digitale camera, die heb ik namelijk altijd bij me.....:vertag

Tjek dadelijk het tigra gedeelte maar eens daar post ik zo een foto die ik gemaakt heb toen ik 100 reed, en hij in de tegenovergestelde richting 120 (gok ik dan he) :o:o:o:o:o:o

Een digitale camera maakt toch nog altijd betere fotos dan een gsm ook al zijn de megapixels meer....:vertag

By the way ik heb gisteren op de ring van Eindhoven deze station gespot :

Origineel gepost door nova....

Die zwarte station is van dave zit ook op het OFZO forum

hebbe die ook al een forum ?

Zal m daar ook eens posten dan :P

zwarte astra GSI bij mij op de parkeerplaats ( in het centrum ) van zeewolde kofferbak spoiler heldere achterlichten en angel eyes. iemand van hier?

Origineel gepost door PAASHAAS

Origineel gepost door nova....

Die zwarte station is van dave zit ook op het OFZO forum

hebbe die ook al een forum ?

Zal m daar ook eens posten dan :P

Al heel lang:P

Gespot in vlissingen een witte astra G TS-ZD-** riegeruitbouw 16'' dotz Dacht typ Las vegas deze stond smiddags naast de bioscoop op het kleine parkeerterrein gedeelte van het interieur was ook wit gespoten . op de auto stond www.autoWZ.nl

Net gespot astra G station type sport,XZ-BV-** vanuit de stad zat er achter op de boschdijk ri rotonde verlaagd sportvelgen dacht 17" embleemloze gril donkere achterlichten dubbele rondingen achter met ijzere plaat daar boven op. op de kenteken plaat ..... uit Sprundel kleur was aparte kleur blauw.

wie..

Ja dat was ik.

Ik heb je inderdaad ook gezien mooie station hoor,

met een lekker geluidje uit de uitlaten.

Groetjes

Bas

Origineel gepost door gastra

Ja dat was ik.

Ik heb je inderdaad ook gezien mooie station hoor,

met een lekker geluidje uit de uitlaten.

Groetjes

Bas

Dank u!:thumbup:thumbup

groeten john

Nummerborden heb ik niet kunnen onthouden, maar het was wel geniaal vanavond op de A7 van Hoorn naar Amsterdam, uurtje of half 8 :D

Ik in m'n zwarte 4 deurs Astra G en om me heen 2 rood/bruine 5 deurs Astra G's

Met z'n 3en achter elkaar aan :D

Terug
Naar boven