• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Origineel gepost door Thomass

mijn eigen coupe gespot op televisie bij olifantendoders @ omroep brabant :P

Da is wel gaaf jezelf op tv zien king:

Volgens mij Kilat gespot in Heerenveen vandaag .

De herenwal ??? meende ik op het straatnaam bord gelezen te hebben ?

Origineel gepost door misaborg

Origineel gepost door Thomass

mijn eigen coupe gespot op televisie bij olifantendoders @ omroep brabant :P

Da is wel gaaf jezelf op tv zien king:

was maar een paar seconde in beeld maarja :angel

Gisterenavond tussen 23.15/23.30 uur op de parkeerplaats rij H van de Jaarbeurs in Utrecht een lichtkleurige (was donker dus kon het niet goed) astra f dacht een cabrio met astra gsi bumper aan de voor kant en onderlip in kleur,en met multispaaks velgen kenteken 13-HS-** (bij de HS stond een 1 langs in het klein) wie?

nova....

Vanmorgen in Nunspeet een zeer mooie donkerblauwe uitgebouwde astra gsi.!!!

De bestuurder reed het terrein van de Q8 pomp op!!!

Zag er cker heel mooi uit

Vanmiddag in Lelystad, vlak bij de Mac groene astra F, volgens mij was het red astra, zo ff snel aan het witte grilletje te zien. Mooie bak :).

Denk niet dat je ons gezien hebt, was met de bedrijfbus in tegengestelde richting :)

Zilveren astra g, bij de Gamma in Capelle a/d Ijssel, vandaag, 4-10 om een uurtje of 16.00. Kenteken begon met TV- geloof ik. Jij zag mij denk niet aangezien ik met mijn bedrijfs auto was.

Vandaag gespot in Zoetermeer:

06102007306e.jpg

06102007305e.jpg

Volgens kenteken een 2.0DTL. Iemand van het forum?

vandaag een grijze coupé gespot die richting gemert reed vanaf de grote rotonde , hij seinde nog naar mij en stak zijn hand op :thumbup nette bak!

in ammerzoden een grijze astra G coupe. Met achter een riegerschort, 2 ronde uitlaten en een spoilertje op de kofferbak. Verder 17' velgen en verlaagt...kenteken begon met 54- **-**

en net een gele uitgebouwde kadett in t centrum van zaltbommel. met 2 spoilers achterop, dikke achterbumper, verlaagt etc etc etc

Ik heb er vandaag drie gespot, in het zonnige zuiden :P

De eerste zag ik op de A2 (rijdend richting het noorden), rond 14.30 ter hoogte van Roosteren ongeveer :

Deze zag ik geparkeerd staan in Kerkrade, met z'n lip op het wegdek vast :o :

En deze zag ik rijden in Heerlen vlakbij de woonboulevard :

gespot: groene Astra Coupé. Staat elke dag in Borculo op't industrie terrein bij zo'n schade bedrijf.

Iemand van hier?

volgens mij heb ik gister Astra-sjezer gespot..

ik had je in het viezier van af die grote rontonde in bkarspel vlak bij die BP...

je reed om 17:05 daar het dorp in en ging de straat van de lidl in zeg maar? kan dat kloppen? ik reed 1 auto a8er je:P

Terug
Naar boven