• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

gisteren rond 15.30u nova weer gezien op de Leenderweg hier in Eindhoven...

heb je een voordeelkaart bij dat bedrijf of hobby je er wat bij John ? king:

gisteravond rond 19.45 op A7 tussen Drachten en Marum een grijze Astra G OPC gespot. Ik ging er ff naast hangen en om te spelen:P .....iemand van hier...?

Origineel gepost door Dan1

gisteren rond 15.30u nova weer gezien op de Leenderweg hier in Eindhoven...

heb je een voordeelkaart bij dat bedrijf of hobby je er wat bij John ? king:

Daar ben ik bijna elke zaterdag en ik hobby wat mee bij hun als ik wat nodig heb op audiogebied dan koop ik het daar en soms neem ik wat mee tegen reduceerde prijzen;)

Zaak is van een kameraad van me.

zag zaterdag ook een zwarte astra g ZG-X*-** op de leenderweg ter hoogte van de AH met een raamband maar kon niet lezen wat er op stond uitlaat produceerde een aardige partij herrie,kon allleen niet zien wat voor een einddemper:(

Time rond 14.45

Gespot: Opel Astra 1.6 16v, afrit Maarssen vanaf de A2, de Zuilense Ring op.

Opel%20Astra%20stationwagon.JPG

Origineel gepost door Driver666

Is standaard? Zo kan ik ook wel iedere dag posten dat ik een astra gezien heb :vertag

Zo standaard is ie niet hoor, er zit een niet-standaard navigatiesysteem in.

Maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld, het moet dus een opvallende Astra zijn, met mooie velgen, spoiler enz.?

Onder deze Astra zitten wel mooie spatlappen (l0l)

Zo standaard is ie niet hoor, er zit een niet-standaard navigatiesysteem in.

Maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld, het moet dus een opvallende Astra zijn, met mooie velgen, spoiler enz.?

Onder deze Astra zitten wel mooie spatlappen (l0l)

Ik zou wel voor iets gaan dat opvalt ja, maar je post er een foto van en dat is ook weer wat waard :jerry

Deze zag ik gisteren in Maastricht staan :

astragpj0.jpg

Starzilver Astra Gtje...

Erg netjes, achter (Rieger denk) en voor lip, skirts etc

Zwarte (winter) wielen

Gisteren (Vrijdag) rond 13.30h op de A20 bij Gouwe, dus net vanaf Utrecht van de A12 af komende...

Wie? :)

Gespot Pastry. met zxijn 2 tone Astra G tussen Etten-Leur en Breda vanmiddag 1-12 rond een uurtje of half 5...

Origineel gepost door custom

Gespot Pastry. met zxijn 2 tone Astra G tussen Etten-Leur en Breda vanmiddag 1-12 rond een uurtje of half 5...

en ik reed niet te langzaam...king:

afgelopen zondag vanaf het Alexandrium naar Papendrecht een witte G , irmscher uitgevoerd (als ik me niet vergis) met witte achterlichten :thumbup

en hier achter m'n huis (in Papendrecht) staat een grijze G met astra sportvelgen met rieger voorbumper , opc spoiler, meegespoten lijsten en spiegels en rood/witte achterlichten.... ben benieuwd of dat iemand van hier is :vertag

al 2 ochtenden een zwarte astra g met smoke achterlichten en een embleemloze grill met chrome astra emleem erin gespot. Ik kwam em in enschede tegen rond 9 uur 's ochtends als je naar de kruissing rijdt waar je rechtdoor naar haaksbergen kan. iemand van hier?

Vanavond (of vanmorgen :P) omsteeks 1 uur zilvergrijze astra G met d8 een opc spoiler, verlaagd, lexus achterlichten

op parkeerplaats in Sittard bij ingang van de stad zeg maar.

Kon helaas niet zo snel een foto maken en kenteken heb ik ook niet onthouden :(.

Iemand van hier?

Misschien heb je de mijne ook gezien, stond een paar parkeervakken verderop.

Greetzz Astra_G

Vanmiddag in rotterdam bij zuidplein rond 15 uur gespot een rode astra g met een gecleande kofferklep en een sportpijp 2 x 4kant

kon het kenteken niet lezen had het te druk met al dat vrouwvolk dat overstak:wub:wub

Origineel gepost door Marcotigra

Is standaard? Zo kan ik ook wel iedere dag posten dat ik een astra gezien heb :vertag

hij is toch niet helemaal standaart, want grijze dakrailzen heb ik nog nooit gezien :thumbup

Gister vanaf Rotterdam tot Hoogvliet een zilvergrijze Astra G OPC met 2 dames er in.

Ik vloog er achteraan met een zilvergrijze Hyundai Excel :P

Dame achter het stuur zwaaide ook nog even :thumbup

hoi, ik ben al een tijdje lid en ik krijg soms meerdere maitjes binnen op 1 dag via hotmail! ik klik er dan op maar ik zou niet weten hoe je je bericht dan kan lezen.. zou jij me duidelijk kunnen uitleggen hoe dat moet? en hoe ik foto's er op zet? mvg peter

vanmiddag een zwarte astra G kenteken begon met 78-D*-** met een bodykit van carcept gespot op de kloosterdreef en ging links de europalaan op. omstreeks 16.15 uur

Terug
Naar boven