• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Afgelopen zondag 16 december;

Astra Coupé goudkleurig met kofferbakspoiler,andere skirts en diffuser volgens mij.

Je stond bij het pompstation langs de A1.

Afgelopen zondag op de Zuilense Ring een Astra GSI die mij zoek reed...Ik reed in een cali...Hij wilde sporten en ik had het net te laat door om even terug te schakelen en dus verloor ik...maar zag er goed uit die assie...

Vandaag uurtje of 4 vanaf Rotterdam Spaanse polder tot na de Beneluxtunnel een rooie Astra G 2.0 16v met een aardige snelheid :agent

Hij ging richting Hoogvliet/Spijkenisse

Zwaaide nog effe nadat ik de andere kant op ging

origineel gepost door j.pons

Origineel gepost door Marcotigra

Origineel gepost door Driver666

Gespot: Opel Astra 1.6 16v, afrit Maarssen vanaf de A2, de Zuilense Ring op.

Opel%20Astra%20stationwagon.JPG

Is standaard? Zo kan ik ook wel iedere dag posten dat ik een astra gezien heb :vertag

hij is toch niet helemaal standaart, want grijze dakrailzen heb ik nog nooit gezien :thumbup

En die chromen kofferbakstrip en middenconsole ? Deze astra lijkt me niet echt heel erg standaard

origineel gepost door Wilma

origineel gepost door j.pons

Origineel gepost door Marcotigra

Origineel gepost door Driver666

Gespot: Opel Astra 1.6 16v, afrit Maarssen vanaf de A2, de Zuilense Ring op.

Opel%20Astra%20stationwagon.JPG

Is standaard? Zo kan ik ook wel iedere dag posten dat ik een astra gezien heb :vertag

hij is toch niet helemaal standaart, want grijze dakrailzen heb ik nog nooit gezien :thumbup

En die chromen kofferbakstrip en middenconsole ? Deze astra lijkt me niet echt heel erg standaard

idd die had ik nog niet eens gezien

Opel astra G bij de wassraat op de escamplaan in den haag stond ze auto te wassen met ze meissie, en een street force sticker op de voorruit

Vrijdag 21 dec zilvere Astra G gespot, 17" lichtmetaal 5-spaaks? OPC spoiler. Bij de Lidl in Bovenkarspel, rond een uurtje of 1.

vanmiddag op de A13 richting Den Haag een Astra-G OPC Arden Blue rond een uurtje of half 3 ( denk ik dat het was :hmmz ) met een jap-style demper

Vanmorge 10 over half 9 ongeveer op de N297 van helmond naar asten een zwarte astra f met andere bumpers en side skirts zaten ook wat stickers op de achterklep

Gisteravond rond 17.30uur op de ring A10 oost richting de IJ-tunnel een zilvergrijze Astra-G 5d met OPC kofferbakspoiler en angel eyes met Xenon. En volgens mij sportvelgen met winterbanden.

Je haalde me eerst in en daarna reed ik weer langs je, jij ging richting Almere/Amersfoort.

Gespot, gisteren rond de middag geloof ik Pastry in mijn dorpje Loon op Zand!

Dikke Astra G :thumbup

Groeten Willem king:

dikke astra g bij mij op het werk, tegenover bij een handelaar, donkerrood-zwarte (two tone) astra g, 3d achterlichten vauxhall grill, dichte achterklep, stond hier ooit ergens als project ofzo.

Tenminste zoiets kan ik me herinneren.

eergister uurtje of 8 op de A15 bij dodewaard richting rotterdam

astra H met de letters astra boven de kofferbakslot

is van hier weet ik zeker

knipperde nog een keer uit de vrachtwagen

Terug
Naar boven