• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

origineel gepost door malfa

De volgende niet alle daagse Opel's gespot! Niet op de autoweg maar bij een auto occasion site. Ik vroeg me af of deze opels iemand bekend voor kwam of wellicht ook van bekenden zijn geweest op dit forum??:

De eerste:

of04_0004877025.jpg

of02_0004877025.jpg

of03_0004877025.jpg

die is toch van het tv programma De Grote Fout ? :jerry

origineel gepost door cors@

origineel gepost door malfa

De volgende niet alle daagse Opel's gespot! Niet op de autoweg maar bij een auto occasion site. Ik vroeg me af of deze opels iemand bekend voor kwam of wellicht ook van bekenden zijn geweest op dit forum??:

De eerste:

pics

die is toch van het tv programma De Grote Fout ? :jerry

Dacht ik ook meteen aan!!

Ik meende 'm inderdaad al te herkennen van de grote... , maar wist het ook niet zeker. Niet zo gek dat ze er maar € 3.450 voor vragen gezien het uiterlijk...

Je moet er van houden. Ik houd het voorlopig even bij mijn Astra.

hallo,

ik ben al een tijdje lid maar ik weet nog steeds nie hoe ik mn foto op de site krijg en hoe ik mn berichten kan lezen die ik via mijn hotmail krijg toe gestuurd!! wie kan me het duidelijk uitleggen?

mvg peter (astra-tje)

origineel gepost door astra-tje

hallo,

ik ben al een tijdje lid maar ik weet nog steeds nie hoe ik mn foto op de site krijg en hoe ik mn berichten kan lezen die ik via mijn hotmail krijg toe gestuurd!! wie kan me het duidelijk uitleggen?

mvg peter (astra-tje)

www.photobucket.com

link kopieren en plakken in je bericht.

hotmail openen en link aanklikken ;)

Gister bij de Mac Utrecht een donker blauwe, als me ogen me niet in de steek laten, astra GSI.

Kenteken beginnend met 28-NL

Zaten aardige bling bling velgen onder.

hotmail openen en link aanklikken.. dat heb ik gedaan maar dan krijg ik mijn bericht er niet voor!

binnekort fotos van mn astratjuhh

origineel gepost door vectra208v

origineel gepost door astra-tje

hallo,

mvg peter (astra-tje)

www.photobucket.com

link kopieren en plakken in je bericht.

hotmail openen en link aanklikken ;)

-offtopic Foto via photobucket plaatsen :

Onder je foto zie je 4 regels. Klik op IMG en er verschijn "Copied".

Plak dit vervolgens in je bericht en na het posten van je bericht verschijnt er in plaats van die tekst een foto.

Gr. Arjan

origineel gepost door gielio

maar daar hebben we ook andere topics voor.... we lijken even -offtopic te worden.....

waar hadden we het ook alweer over:jerry:P

Gisteravond in Alkmaar:

Witte Astra GTC met witte wieldoppen! :D

Ik dacht eerst aan de 'Nürburgring Edition' maar nee :D:D

vanmiddag omstreeks 15.30/15.45 bij de mac Veldhoven een zwarte astra G station met donkere ramen de voorste waren lichtergetint en de achterlichten waren donker en deze had 10 of 12 dikke spaaks velgen 16''.

Vanmiddag bij Bas Autowas in Zwolle een Astra G OPC gespot met geblinddeerde ruiten .

Iemand van hier ?

vandaag om 4uur ongeveer vanmiddag een astra g zwart 2dtm pijpen der onder 2 jongens der in gepot tussen remmerden en rhenen richting rhenen

Terug
Naar boven