• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

vanmiddag met terug komen van hageland een mooie astra f gezien

op de E314 in belgie

en een beetje mee liggen spelen:P

mooi ding!!!

wat ligt erin?

weet nie meer zeker wat kleur ie had, meen da het die paarse was van op hageland

vanmiddag een astra gsi blauw op de boschdijk kruising lieve de keylaan ri best GJ-BB-** omstreeks 13.50 uur met 6 spaaks borbet velgen,en bumperdiffusor.. ik denk theo uit best?:D

origineel gepost door dasmoerf

net rond 19.30- 19.45 Blue-Dragon (gerrit) gespot bij struik nijkerk. jij vanuit putten ik vanuit voorthuizen

:D Ja indd, klopt helemaal zag je al aankomen maar wist niet dat jij het zou wezen...;)je had aardig de gang erin zitten..

gr gerrit

euh aardig de gang erin???:hmmz

ik zat achter een caravan met ertussen nog een auto. reed niet eens 80...

maar had jou ook laat in de gaten.zag ineens een opc bumper. en keek in de spiegel en had het toen pas door.:D

Aah zal het wel door je uitlaat geweest zijn die klonk aardig :thumbup

Je zag het zeker aan mijn achterlichten:angel

Ik heb je nog niet gezien op www.astratuningclub.nl :hmmz volgende week houden we onze meeting

in Lunteren is lekker dicht bij huis voor jou.

Als je tijd hebt hiervoor meld je dan even aan op de site..en stel je even voor ..;)

gr gerrit,

Deze Astra stond vanmiddag bij de Gamma in Doemere ( Almere )

Naast de mijn Veccie !! :o

06092008031.jpg

06092008032.jpg

Peter

En eentje bij mij net in de straat :

klIMG_9100.jpg

Zeer dikke Astra !!

Was alleen een beetje donker aan het worden!

Peter

net gezien in dronten ter hoogte van bp station tegen over nieuwe brandweeerkazerne, rode opel astra g,, zo snel ik kon zien rieger uitgebouwd, niet extreem, zeer netjes!!,, zosnel ik de velgen kon zien waren het dotzz,, met die blauwe verlichting,,, echt nice autootje,,

net gezien in dronten ter hoogte van bp station tegen over nieuwe brandweeerkazerne, rode opel astra g,, zo snel ik kon zien rieger uitgebouwd, niet extreem, zeer netjes!!,, zosnel ik de velgen kon zien waren het dotzz,, met die blauwe verlichting,,, echt nice autootje,,

origineel gepost door Astraman

astra-99 dti, op onze eigenste meeting vandaag (gisteren) in maarheze.

die heb ik daar ook zien staan gisteren..

was jij daar ook dan??? :hmmz nie gezien...jammer, ik was niet met me eigen auto, meegereden met een maatje van me.

origineel gepost door Astraman

was jij daar ook dan??? :hmmz nie gezien...jammer, ik was niet met me eigen auto, meegereden met een maatje van me. Kan wel kloppen,had onze astra buiten de poort staan.. als het weer beter was hadden we hem wel op het terrein gezet.

Terug
Naar boven