• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

origineel gepost door Astraman

astra-99 dti, op onze eigenste meeting vandaag (gisteren) in maarheze.

had me ff aangesproken dan:P

dan hadden we ff kennis kunnen maken.

( je zult me nog wel veel vaker in limburg tegen komen.)

origineel gepost door astra-99 dti

origineel gepost door Astraman

astra-99 dti, op onze eigenste meeting vandaag (gisteren) in maarheze.

had me ff aangesproken dan:P

dan hadden we ff kennis kunnen maken.

( je zult me nog wel veel vaker in limburg tegen komen.)

Jah was tegen het einde tijdens een rondje over het terrein dat ik hem spotte, was niemand te bekennen bij de auto, anders was ik wel effe heen gelopen. Was die dag zelf niet met mijn eigen auto, meegereden met een BMW E36 van een vriend van me. Weer was mij te bar om me auto te poetsen en neer te zetten.

origineel gepost door Astralfred

origineel gepost door Blue-Dragon

:P En ik mocht voorop rijden...:angel om de hele colonne Astra's + een Calibra te dirigeren.;)

gr gerrit,

En te toeteren ;).

En ook nog seinen met het grote Xenon licht :P

gr gerrit,

ja ! ik mocht ff buiten spelen.....op 't kruispunt westerlee bij de oude groentenveiling een bekende kanariegele uitgebouwde astra gespot ( naja....een jaar terug ook al ;) ) en een jaar ervoor nog eens een grote beurt gegeven en liep als de brandweer......de auto is van een forumlid geweest en staat sinds een jaar stil......

origineel gepost door Ronaldo

ja ! ik mocht ff buiten spelen.....op 't kruispunt westerlee bij de oude groentenveiling een bekende kanariegele uitgebouwde astra gespot ( naja....een jaar terug ook al ;) ) en een jaar ervoor nog eens een grote beurt gegeven en liep als de brandweer......de auto is van een forumlid geweest en staat sinds een jaar stil......

Dat is bij dat kruispunt richting Den haag en Poeldijk :P

Zie em ook elke maand staan, aankomende maanden alleen niet want het is winterstop in Zichtenburg:(

bij afslag schiedam een rode astra gsi met engel-eyes koplampen kenteken begon met NH- is dat iemand va hier?????

groeten nick

vrijdag 19 sept op de A50 uur of 4

19092008ih1.jpg

19092008001ci7.jpg

Jah klopt, heb vandaag de tuin effe in orde gemaakt, snel voor sluitingtijd plantjes en potgrond enzo bij overvecht gekocht. Ik meende idd al een zwarte astra gespot te hebben die richting beuningen ging. :)

Vandaag een donkere Astra G op m'n werk in Bergen op zoom.

Verlaagd, dubbele remus einddemper, leuke velgjes er onder.

Moest een stukje buis tussen gelast worden ipv de middendemper geloof ik

vandaag een donker groene astra g ,verlaagd donkere ruitjes erin

stond bij t dierenziekenhuis hier in drachten

zag er netjes uit

een zwarte astra gsi met een ovale einddemper GN-**-70 op de Fellenoord ri PSV stadion om 15.25 uur

en een tijdje trug op de Montgommerylaan een astra gsi rood omstreeks 10.20 uur RR-BJ

Zo zie je elkaar nooit...:P Alfred rond kwart voor zeven bij de Beuningse Plas in Beuningen, seinde nog, je reed de andere kant op.

Geen idee hoe dat daar heet, maar jij reed vanaf de rotonde de wijk in zeg maar, toen kwam ik daar vanaf de palinggracht enzo de wijk uitrijden.

Buurt is mooi jah.:thumbup

gisteren een uitgebouwde astra H station zwart 16 of 17 inch velgen?? Irmsher uitlaat... op de weg van Tongeren en St Truiden was een belgie astra H maar wel een hele mooie..:thumbup tijd rond 15.30 uur

bijzonderheid onder aan het raam aan de bestuurderkant stond in het raam Clean style.

Nu twee ochtenden op rij in Nijmegen-Dukenburg, rotonde Steve Bikoplein, een groene astra G, diep geluid, verlaagd en nog meer tuning op de auto.

Groet,

John

Terug
Naar boven