• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Zaterdag 21-02 in Eindhoven weet niet precies welke straat, was een zijstraat van de woenselse markt ook een Astra G gespot... Compleet body kit met voorbumper achterbumper en side skirts, Chrome velgen, gecleande achterklep en motor kap in 2 kleuren (zwart/zilver) zag er netjes :thumbup

Net vanuit heer richting kennedybrug in maastricht, een oranje astra G Coupe, zag er netjes uit toen hij voorbij kwam zit daar zelf in de paul henri spaaklaan.

astra G donker blauw club uitvoering met donkere coupe lampen,ovale einddemper,5 spaaks velgen en een sticker van K&N stond onder de stootstrip achter bij het achterwiel en achterlichten met ledjes erin boven... 18-D W.churchillaan ri Huizingalaan rond 14.50

Deze Astra zag ik vanmorgen in Sittard staan.

Blitz kleurtje, leuke wagen, maar ik denk dat er nog een paar aanbouwdelen in kleur gespoten moeten worden....

net gespot in het friese drogeham.....

opel astra g, kleur blauw,, leek op dtm velgen of bbs'jes,,, waren zwart.. 2 dtm pijpjes... erg netjes,,

iemand van hier?

vandaag op industrieterrein in venray, omstreeks 15.30 een gifgroene uitgebouwde astra g sedan (correct me if i'm wrong)

't beestje stond met pech (volgens mij) naast de weg..

zag een paar min eerder al iemand met een krik over de straat rennen :P

ik kwam zelf nog voorbij zetten in een 2-tone parelmoere golf vr6..

misschien iemand van hier?

ding zag er netjes uit!

origineel gepost door Astralfred

Ja Eelco en uitkijken als je daar langsrijdt want wordt al regelmatig nagekeken (als die lui weer (brom)fietsers staan te controleren voor dat gebouw ;) ). Met dikke bumperset bedoelde ik trouwens de standaard (mooiste bumpers voor de Astra F) GSi set :). IS trouwens de Van Heemstraweg, Schoenaker is richting de snelweg :P.

Mooi, ik zal er vandeweek eens ff terugschakelen als ik langs die NSB-ers rij. king:

Vandaag 4-3 gespot op de pastoor peterstraat in Eindhoven..

Een OPC-blauwe astra G (geloof ik) rondom bodykit en zwarte? BBS-velgen. Kenteken begon met 19-FB geloof ik..

Stond daar tussen half 12 en half 1 sowieso langs de weg geparkeerd.

Vandaag om 16:50 gespot in Helden, een blauwe Astra F GSI met flink het gas erop. Astra ging richting Kessel.

Ik kom iedere dag wel wat Astra's e.a. tegen. Zag er vandaag (gisteren) nog een met trekhaak in de.....

Kunnen we het niet beperken tot bijzondere exemplaren/gebeurtenissen?? En dan met foto!

Terug
Naar boven