vectra208v
Post veel
origineel gepost door crazijbertje
origineel gepost door OpelAstraSport16v100pk
Zaterdag 7 maart, zwart met oranje astra gsi meende ik. Flink verbouwde auto. Onderkant van de deuren zwart en daarboven oranje, incl haaienvin op het dak. Bekende van hier?
Heb hem gespot rond 18.00 uur op de rotonde bij N34 Borger.
hey dat is toevallig ik heb hem zondagmorgen nog op stadskanaal gezien hij stopte volgens mij nog om naar mijn vec te kijken...:hmmz
gr bertje
Ik zag hem vandaag weer
stond in Borger, aan de molenstraat iets voorbij de sporthal de Koel. Egt wel leuk ding. Mischien dat 1 uit Borger hem wel heeft gekocht. Zal er eens op letten. Er stond altijd al wel een slecht gepimpte astra van voor '95 daaro, nu niet meer.
Ken hem in ieder geval niet
maak eens een foto dan???
vinden ze hier ook leuker
gr bertje
Jullie bedoelen deze astra??
opzich wel een mooie astra maar ik vind persoonlijk die extra luchthapper niet mooi.en de bumpers zijn ook niet echt mijn smaak,maarja smaken verschillen
Zaterdag 7 maart, zwart met oranje astra gsi meende ik. Flink verbouwde auto. Onderkant van de deuren zwart en daarboven oranje, incl haaienvin op het dak. Bekende van hier?
Heb hem gespot rond 18.00 uur op de rotonde bij N34 Borger.
hey dat is toevallig ik heb hem zondagmorgen nog op stadskanaal gezien hij stopte volgens mij nog om naar mijn vec te kijken...:hmmz
gr bertje
Ik zag hem vandaag weer
Ken hem in ieder geval niet
maak eens een foto dan???
vinden ze hier ook leuker
gr bertje
Jullie bedoelen deze astra??
opzich wel een mooie astra maar ik vind persoonlijk die extra luchthapper niet mooi.en de bumpers zijn ook niet echt mijn smaak,maarja smaken verschillen