• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Tijdens mijn vakantie naar, in, en vanaf Zuid-Frankrijk (Argelès sur Mer) heb ik een aantal leuke Astraatjes gespot. Zie hier:

Niet heel speciaal, wel een OPC spoiler, embleemloze grill en geblindeerde ramen:

2020-Argeles200918.jpg

Deze stond altijd vlak bij de camping te patseren. Ik heb nog even gebrekkig met de eigenaar gekletst (hij kon geen engels uiteraard):

2020-Argeles200931.jpg

Dikke zilvere G met o.a. Irmscher skirts en achterspoiler:

2020-Argeles2009157.jpg

Broertje van mijn Astra met o.a. OPC spoiler en blauwe remklauwen.. :wors

2020-Argeles2009162.jpg

2020-Argeles2009163.jpg

Dikke witte Astra G Van, gespot bij de Mac in Argelès:

2020-Argeles2009172.jpg

Op de terugweg in Luxemburg nog een club van 4 dikke zwarte Corsa's C en een groene totaal gecleanede Astra G gespot, helaas deed mn camera toen alsof de batterij leeg was. Toen sloeg de hele club af en was ik te laat met schieten. Als goedmakertje kwam ik deze dikke Cabrio tegen in België:

2020-Argeles2009176.jpg

Gr Wesley

Gisteren vanaf Vaanplein ben ik met een rode f astra opgereden richting Europoort, ik in een zilvere Dett en we reden rond de 140km Ik ging rechtdoor en jij bent ergens afgeslagen tussen hoogvliet en Rozenburg...

Iemand van hier toevallig...

Groeten Jeff

origineel gepost door ColinH

Vanmorgen in Duitsland

6801825756xy9nk.jpg

en wat rijden die Duitsers hard zeg ..

6801830956r9on.jpg

welk blokje heb jij in je assie liggen? hij loopt wel lekker zo tezien 190op de teller met nog gas over:o

Ik denk 1.8 16v?

ik ben ook in duitsland geweest op vakantie

wij kregen 235 op de teller met vier man er in plus bagage en bleef nog klimmen in snelheid maar moest weer af remen voor autos:mad:

Zag bij Walibi World deze Astra en vondt die voor-schermen wel appart..

DSC02824.jpg

DSC02825.jpg

had ik nog niet eerder gezien.. of ik het nou mooi vindt weet ik niet maar is wel iets apparts king:

Gr. Maurice

origineel gepost door astraTD

Vanmorgen in Duitsland

http://img9.imageshack.us/img9/6250/6801825756xy9nk.jpg

http://img9.imageshack.us/img9/9691/6801830956r9on.jpg

welk blokje heb jij in je assie liggen? hij loopt wel lekker zo tezien 190op de teller met nog gas over:o

Ik denk 1.8 16v?

X1.6XEL, heb in Nederland 1 keer 200 en in Duitsland ook 1 keer de 200 gehaald.

160/180 haalt ie met gemak, maar daarboven wordt het moeilijker..

Ik rij alleen best veel, dus het kon beter een dieseltje zijn wat dat betreft ..

Vanmorgen in Duitsland

Ik denk 1.8 16v?

Ik rij alleen best veel, dus het kon beter een dieseltje zijn wat dat betreft ..

Nooit gedacht dat de 1.6 16v zo'n hoge top heeft 200km/u natuurlijk gaat er nog 10 a 15km/u vanaf vanwege de kmteller afwijking, maar dan nog 185:P

Hij heeft 147.900 km op de klok staan als ik het goed gezien hebt op de foto.

Ik heb ook diesel DTL en me pa TDS, de DTL van mij loopt niet harder als 175 op de teller en de TDS niet harder als 180km/u.

Vanmorgen in Duitsland

Ik denk 1.8 16v?

Nooit gedacht dat de 1.6 16v zo'n hoge top heeft 200km/u natuurlijk gaat er nog 10 a 15km/u vanaf vanwege de kmteller afwijking, maar dan nog 185:P

Hij heeft 147.900 km op de klok staan als ik het goed gezien hebt op de foto.

Ik heb ook diesel DTL en me pa TDS, de DTL van mij loopt niet harder als 175 op de teller en de TDS niet harder als 180km/u.

Heb 'm vanmorgen op de 147.900 gezet. Kom uit de Efteling vandaan, ook lekker 180, gaat best hoor in Nederland..

Alleen die vakantiegasten zijn zo jammerr :P

vandaag in centrum van den haag Qpark garage een licht groene astra G 3deurs uitvoering gezien.

zag er strak uit had een voorbumper die je normaal gesproken op een coupe ziet en aparte koplampen met xenon erin was geen angel eyes. voor zover ik de auto kon zien was ook alles aan de buitenkant in de kleur van de auto gespoten en had mooie 5 spaak velgen eronder. kortom een strakke astra hoor.

btw kenteken was TS-DV-**

Ff geleden een zwarte astra f gsi met 5 spaaks cup velgen en een racevlag schuin over de motorkap in het zilver JF-GT 15.05 uur Sallandlaan

Gistermiddag op de N69 ri Lommel een astra g coupe donker blauw rieger uitbouwset? Hij stond aan de rechtse kant van de weg hij claxoneerde en ik claxoneerde terug was om 16.45

Vandaag op de Ringbaan Noord/ Oost een Astra H gezien met irmscher grill, dit was rond 19:40/19:50 :) wat een pracht auto!!!

Vanmiddag in Breda Vectra C met mistlampen aan, keek om naar mij, iemand van hier ??

Vectra??

wij spotten astra s geen vectra s:vertag

Terug
Naar boven