• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

origineel gepost door Ardenblue

Vandaag gespot bij de auto wasplaats aan de molenvliet in Zwijndrecht.

Donkerblauwe Astra F (gsi),Beetje aangekleed met wieltjes,lipje,verlaagd,Nurburgring en astra gsi club stickers

Grtz

Frank

da ben ik :P is geen lipje ;) is een riegerpakket rondom

zo juist in appelscha./

een rode astra 1.4 kent begon met nd.

je habt de zelfde chineese pot on der de as als ik.

klonk wel leuk 2 van die door trekkende astra door appelscha

gisteren een astra g zwart was een sport uitvoering,zwarte ramen,koplampen,chrome achterlichten denk zelf gespoten 10 spaaks velgen dubbele ronde einddemper eronder.. Sonseweg 10.23

Vanmiddag om 14.40 uur op de Nauertocht in Broek op langedijk een blauwe Astra F station met GSI motorkap en dakspoiler. Verder zag ik zo snel even niet veel. Ik draaide net met een blauwe peugeot de rotonde af en de astra net erop.

Hier in Wageningen rijdt een rode Astra F (GSi?) rond, flink uitgebouwd en vaak een jongedame erin :P kwam die gister nog tegen, reed in de Vectra. Iemand van hier?

[/quote]

X1.6XEL, heb in Nederland 1 keer 200 en in Duitsland ook 1 keer de 200 gehaald.

160/180 haalt ie met gemak, maar daarboven wordt het moeilijker..

Ik rij alleen best veel, dus het kon beter een dieseltje zijn wat dat betreft .. [/quote]

Nooit gedacht dat de 1.6 16v zo'n hoge top heeft 200km/u natuurlijk gaat er nog 10 a 15km/u vanaf vanwege de kmteller afwijking, maar dan nog 185:P

[/quote]

ben ik niet met je eens 10/15 km ik heb ook 1.6 16v en mijne gaat 210 max en als ik op de tom tom rij dan is het ook 210 als ik maar met 5 km tehard langs een filtser ga is het al raak (teveel ervaren) ook op die snelheids borden geeft die gewoond e exacte km aan,

mijn oude auto had dat niet die reed wel iets van 10 km minder maar deze niet.

groetjes Dennis

Misaborg?? gespot op de antony fokkerweg ri A2 omstreeks 15.15 uur

gisteren een astra g van met gele en blauwe blokken voor en achter en ook een geel vlak achter met 5 spaaks velgen verlaagd en een zwarte achterklep en ook een sporteinddemper.tijd 10.27 generaal marshallweg

dacht dat deze astra van GT autoparts is geweest?

nou net een astra f stw blauw met 3 donkeren ramen achter en 17 inch velgen en blauwe :o koplampen nabij het Maxima medisch centrum in Veldhoven omstreeks 15.17 uur

origineel gepost door JustCage

X1.6XEL, heb in Nederland 1 keer 200 en in Duitsland ook 1 keer de 200 gehaald.

160/180 haalt ie met gemak, maar daarboven wordt het moeilijker..

Ik rij alleen best veel, dus het kon beter een dieseltje zijn wat dat betreft .. [/quote]

Nooit gedacht dat de 1.6 16v zo'n hoge top heeft 200km/u natuurlijk gaat er nog 10 a 15km/u vanaf vanwege de kmteller afwijking, maar dan nog 185:P

[/quote]

ben ik niet met je eens 10/15 km ik heb ook 1.6 16v en mijne gaat 210 max en als ik op de tom tom rij dan is het ook 210 als ik maar met 5 km tehard langs een filtser ga is het al raak (teveel ervaren) ook op die snelheids borden geeft die gewoond e exacte km aan,

mijn oude auto had dat niet die reed wel iets van 10 km minder maar deze niet.

groetjes Dennis [/quote]

Ik ben nog niet geflitst, bij mij scheelt het per verkeersbord, de ene is wel exact, de ander scheelt een paar km..

Mijne ook 210 max :D

Gisteravond en eergisteravond tussen Maastricht en Margraten. Tussen 22:00 en 22:30

FD-JH-**

Is een Astra GSI met een 2.0 16v (C20XE) uit 1992 en al in bezit sinds 1999:o:agent.

origineel gepost door Tommy666

Gisteravond en eergisteravond tussen Maastricht en Margraten. Tussen 22:00 en 22:30

FD-JH-**

Is een 2.0 16v (C20XE) uit 1992 en al in bezit sinds 1999:o:agent.

Jou ben ik ook nog tegengekomen, tewijl ik in maastricht woon en ik kom ook wel regelmatig bij jou in de buurt.

:jerry

origineel gepost door astraTD

origineel gepost door Tommy666

FD-JH-**

Is een 2.0 16v (C20XE) uit 1992 en al in bezit sinds 1999:o:agent.

Jou ben ik ook nog tegengekomen, tewijl ik in maastricht woon en ik kom ook wel regelmatig bij jou in de buurt.

:jerry

Dan moet ik toch eens gaan opletten:P

origineel gepost door tcat

Vandaag een leuke Astra F gespot.

Op de weg naar Steenbergen (B weg)

Kenteken GT-##-3#

Paars van kleur, met de tekst "Opel Astra" tussen de achterlichten.

Iemand van hier?

Reed er achter met de Omega van Tonsr

Even reageren op deze post van enige tijd geleden,

Deze is als het goed is van een vrouwtje uit Steenbergen. Alee jah daar heb ik hem vorig jaar toch aan verkocht.

Maar ben er wel eens benieuwd naar hoe deze er nu uitziet. Mocht iemand deze zijn tegengekomen of inmiddels een foto van hebben van misschien een meeting ofzo, zou ik het wel leuk vinden deze eens te zien.

Heb hem destijds standaard gekocht en in 3 jaar volledig veranderd veranderd. (exterieur,interieur,ICE en motorgedeelte)

afbeelding037vz9.jpg

Mvg,

Roy (ex purple-astra)

Zojuist in Panningen op de kennedylaan gespot: Zwart met gele Astra G, heb hem wel eens vaker zien rijden daar. Die zwarte met gele strepen.

vanmorgen even 11 uur... bij zuidlaren kwam ik een dikke blauwe coupe tegen, vier pijpjes achter... volgensmij heb ik hem wellis eerder gezien op het forum hier... hij kwam van de a28. richting gieten.

Gisteren in Roermond gespot:

Grijze Opel Astra G.. Zeer mooie auto..

Kenteken 52-FF-xx .

Iemand van hier?

Rond 20:30 gespot bij de Mac Donalds in Helmond;

Rode Astra G met andere bumpers.. Niet echt goed bekeken.

Terug
Naar boven