• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Vanmiddag een astra F stw appelgroen 17 inch velgen astra gsibumper voor met een jms lip in Best nabij de achterom vlakbij Wc Boterhoek

rond 13.30 uur

vanmiddag op de Baron van voorst to voorstlaan in Tilburg een astra g coupe zilver met een linkse en een rechtse uitlaat tijd 15.14

en vanmorgen een astra H gtc rood op de N brabantlaan ri Mac veldhoven om 9.05

origineel gepost door Mastah-GSi

Badmuts vanmiddag gespot bij de Parkweg in Enschede.

Zal waarschijnlek de laatste keer zijn geweest.

De Astra rijdt nu in Zeewolde rondt.

origineel gepost door Juffer1

origineel gepost door Mastah-GSi

Badmuts vanmiddag gespot bij de Parkweg in Enschede.

Zal waarschijnlek de laatste keer zijn geweest.

De Astra rijdt nu in Zeewolde rondt.

Jup, is nu in mijn bezit:jerry:D

Maar in goede handen, de eerste luxe-updates zijn al onderweg

Vandaag gespot in Gennep/Ottersum... op de Ottersumseweg/Sint Janstraat richting Ven-Zelderheide een zwarte 3-deurs G met Opel Power Nederland op de voorruit... Achterlichten: zwarte Irmschers.

Dacht in een flits chromen spiegelkappen te zien... kenteken ..-F.-..

Hoop dat diegene wel aan de snelheid heeft gehouden, men stond 300 meter verderop met de lasergun.

Kon 'm ook niet waarschuwen, zat ff te bellen... en dus geen handje voor de knipper vrij.

Vanmorgen rond een uur of 10 kwam er op een kruising in Bergambacht van rechts een zwarte erg verlaagde Astra G

Die auto kwam uit de richting van Krimpen/Rotterdam

Hij was extreem laag, dikke velgen en zijn kentekenplaat aan de voorkant hing aan de linkerkant

En vandaag om 11.55 uur kwam ik Andre Botter tegen in zijn Astra station

Hij reed me tegemoet in Bergambacht :thumbup

Mooie bak :thumbup

Gespot in Apeldoorn (zaterdag), op de weg richting de Naald... een zwarte G 3-deurs met strakke achterklep...

Iemand van hier ???

vanavond rond 8 uur half 9 volgen mij.. een rode astra G bij de bp in woerden. ik ging tanken met de blauw groene Fstation

iemand van hier ??

origineel gepost door lambo452

vanavond rond 8 uur half 9 volgen mij.. een rode astra G bij de bp in woerden. ik ging tanken met de blauw groene Fstation

iemand van hier ??

het kunnen er 2 zijn... ken ze beide

de ene heeft een afschuwelijke voorbumper erop zetten en Morette lampen voor/achter.

en de ander staat rondom in de Lumma bumpers

:jerry

Deze zag ik laatst in Roermond en Heythuizen staan, bekende van hier ?

gespot2.jpg

Ik heb er toen straks een zwarte astra g gespot in helmond op industrieterrein brouwhuis. Wel met heel de voorkant in elkaar. Leek erop dat hij tegen een boom of lantaarnpaal was gereden.

Vanmiddag rond een uurtje of 12 a kwart over 12 bij afslag Barneveld op de A1 een zwarte Astra GSi met stalen velgen ( denk winterwielen ? ) Zag er wel leuk uit !

Terug
Naar boven