• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

kwam gisteren in zeeland een knal rode verlaagde opel astra tegen :P hij kwam net van een bruggetje af. was vlakvoor de rotonde bij bruinisse met die gele boei erop :P

reed zelf met de bedrijfswagen van BOOI Carrosserieen iemand van hier??

greetz

Corsageak

Gister kwam ik deze rode opel astra g in Dokkum tegen. Hij strond geparkeerd op het industriterrein.

Verder een hele mooie wagen om te zien. Foto is niet echt denderend geworden zo in de zon op.

Iemand van hier ??

Ik ben weer terug van weggeweest en heb in de tussentijd weer e.e.a. gespot. Hier de pics:

Deze OPC spotte ik in januari bij afslag Elst (gld.)

00-SDC14509.jpg

Deze GSI spotte ik hier ook in januari vlak achter mijn huis in Den Bosch

00-SDC14482.jpg

Ook dit prachtige originele exemplaar spotte ik in januari in Den Bosch

00-SDC14543.jpg

Deze GSI zie ik elke dag achter mijn huis.. :P

00-SDC14547.jpg

Deze Irmscher Astra spotte ik afgelopen zaterdag in de Wolvenhoek in Den Bosch

00-SL374132.jpg

Als laatste spotte ik gisteren deze Astra F Cabrio bij de sloperij in Veghel. Echt zonde man, ding is nog keihard.. :(

00-SDC14827.jpg

Groetjes!!

dinsdag rond 3 uur, een Rode G.

zat vanaf Amsterdam tot aan afslag Almere achter mij, in de File.... :tong

mods wat mij opviel:

koplampspoilers

koplampunits met een waas.

Remus DTM Achterpijp.

en had een minisneaker-sleutelhanger aan de binnenspiegel hangen.

nummerbord: XS-JS-..

deze chauffeur moet mij dan wel herkennen: ik was diegene die wat snel optrok, toen er ruimte was in de File, en hij precies hetzelfde deed. ;)

later reed hij mij voorbij, en reed ik erachter. :P

ook wekelijks een Astra F (GSI), donkerblauw, met aan de linkerkant plamuur erop, rond de wielkasten.

MOH sticker op de achterruit.

altijd als ik hem zie (half 5/5 uur 's avonds) rijdt hij langs mijn werk, C1000 in Raalte Centrum.

daar zag ik vandaag ook een andere Astra F (GSI), ook donkerblauw of zwart.

bijna standaard: embleemloze Grill, angle eyes, en een uitlaat die je normaal onder Japanse auto's ziet.

reed de parkeerterrein op, bij de C1000.

was rond 5 uur ook.

iemand bekend?

zag zaterdagnacht in rijssen, bij Lucky een mooie uitgebouwde G wegrijden.

had een OPC highwing, xenon (dacht Angle Eyes), dubbele uitlaat, Lumma/Rieger achtige diffusorlip, en was Zilvermetallic.

kenteken TL-SG-..

hij kwam van het parkeerterrein af, waar die al een minuut of 5 rondreed en wachte.

zag mij wss ook wel, aangezien ik op mijn assie leunde, wachtende op mijn broertje en kameraad.

ik stond tegenover de poort.

iemand? :P

vandaag een donkerblauwe astra g in l.warden.

zag er mooi uit er lag nog een kent plaat op het dash wat er op stond kon ik niet lezen.

wij reden met de astra f met ducktape om de linker spiegel.

origineel gepost door Astra JP

Gister kwam ik deze rode opel astra g in Dokkum tegen. Hij strond geparkeerd op het industriterrein.

Verder een hele mooie wagen om te zien. Foto is niet echt denderend geworden zo in de zon op.

Iemand van hier ??

Zit nu even op marktplaats te kijken maar hij staat nu blijkbaar te koop. Blijf het een leuke auto vinden

http://link.marktplaats.nl/326309862 ;)

origineel gepost door astrawez

Deze GSI spotte ik hier ook in januari vlak achter mijn huis in Den Bosch

00-SDC14482.jpg

Deze GSI zie ik elke dag achter mijn huis.. :P

00-SDC14547.jpg

Groetjes!!

Die blauwe is van mij :vertag

Hij was echt vies hahaha. Als ik daar sta dan ben ik met me collega me die woont daar! Dat is die met de breijer bus! Die andere die er staat was rood zag ik :vertag

Gister in Spijkenisse een blauwe Astra G Coupe gespot. Creme leder interieur en embleemloos grilletje :D

Mooi ding! Heb er nog een pic van gemaakt maar ken niet uploaden

net in barendrecht bij slagerij het schaap. een zilveren astra (ik geloof) G.

was heel laag want reed met nog geen 5 km/u over die drempels.

met een hele dikke grote spoiler achterop.

ik reed er voorbij met een rode corsa B met grote vleugel op het dak. hij seinde nog met zn gevaren lichten:P

iemand van hier toevallig??

greetz

Corsageak

Gisteren op randweg Eindhoven rond 15:30 volgens mij! Een Astra G opc 1...

Hij ging niet aan de kant! Dus een vriend haalde hem rechts in en ik links met mn R6 net langs de vangrail :D:jerry

Iemand van hier?

origineel gepost door theowen

Die blauwe is van mij :vertag

Hij was echt vies hahaha. Als ik daar sta dan ben ik met me collega me die woont daar! Dat is die met de breijer bus! Die andere die er staat was rood zag ik :vertag

Rood?? Er staat wel een rode F, maar das geen GSI toch?

Heb je mijn auto daar trouwens nooit zien staan? :P

Ja die met de zwarte grill is van orgine rood geweest, dat zag ik omdat het raamrubber n iet goed zat en dus rood eronderuit zag komen

Ow, op die fiets.. Er zijn wel meerdere dingen niet helemaal goed aan die GSI (kwa beschadigingen e.d.).

Wel jammer, want hij is verder zo te zien keihard..

Terug
Naar boven