• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

sterkte met de schade afhandeling maar weer!!!!

En het vinden naar een nieuwe auto!!

Kost altijd weer een hoop geld zo'n klote geintje.

Net om 17:15 gespot bij de rotonde in Rosmalen een blauwe Astra H OPC met kenteken ??-XF-??. Mooi ding wel met originele 18 inch 6Y wielen eronder. Ik reed vanaf het spoor richting de snelweg voor de OPC langs, en de OPC reed na mij de rotonde op in de richting van de Molenhoek passage. Iemand van hier??

Groetjes!!

Zojujist bij de bios in Antwerpen gespot, boven in de parking.. die witte Astra G sedan met zwart dak, erg laag met dikke wieltjes.. Erg mooi.!

Afgelopen zaterdag gespot ter hoogte van Duisburg. Zijn normaal gesproken alleen in Spanje geleverd. Hier is het een zeldzaamheid! :angel

00-SDC15193.jpg

Tijdens weekendje weg bij landal stroombroek bij braamt een Astra h station met nurburgring sticker acher op. Hele strakke nette bak en kleur zwart. Is zo'n speciale uitvoering toch?

origineel gepost door Astra F Vaassen

Tijdens weekendje weg bij landal stroombroek bij braamt een Astra h station met nurburgring sticker acher op. Hele strakke nette bak en kleur zwart. Is zo'n speciale uitvoering toch?

Ik denk dat hij er zelf een speciale uitvoering van heeft gemaakt, want een Astra H Stationwagon bestaat niet in Nürburgring uitvoering.. :hmmz

Jupz, kost paar euro ter plaatse, ik heb er ook een op me kont (vd auto dan he), maar heb um ook paar keer gereden. Wellicht heb jij een OPC-line gezien, is een standaard astra met opc badges, andere velgen en wat spoilerwerk.

Jah dat zou kunnen hij had wel een net spoilerpakket niet te uitbundig gewoon netjes. En ja die sticker kan idd iederee erop plakken. En zag niks van opc ofzo kwa tekens of stickers.

Reed vanavond achter een hele strakke arden bauwe OPC1, wel uitgebouwd, dikke velgjes eronder, reed voor me thv Grave.

origineel gepost door astrawez

Afgelopen zaterdag gespot ter hoogte van Duisburg. Zijn normaal gesproken alleen in Spanje geleverd. Hier is het een zeldzaamheid! :angel

00-SDC15193.jpg

Nee hoor :P, niet alleen in Spanje. In Turkije stikt het van deze auto!

Strax gespot een astra F zwart gsi TT-SX industrieterrein Ekkersrijt op de doorgaande weg nabij de parkeerplaats van onder andere de Burger king.tijd 11.20

17.56 uur

Astra G stw zilver 66-LP Lumma diffusor,lester side skirts,origenele voorbumper met onderlip donkere achterlichten was een 2.2 dti op de kentekenplaat stond iets van Ridderkerk

Op de boschdijk ging die links de Pastoor peterstraat in

origineel gepost door Splash

origineel gepost door astrawez

00-SDC15193.jpg

Nee hoor :P, niet alleen in Spanje. In Turkije stikt het van deze auto!

Idd. heb 'm vorige week ook in Hong Kong zien rijden !!

Ziet er best leuk moet ik zeggen..

Ik heb ze ook welleens gezien, flinke bak zelfs, zijn serieus groot hoor, scheelt kwa lengte maar paar centimeter met de vectra C, maar dat is ook wat hem mooi maakt, niet een sedannetje van krap 4,2m want dat ziet er zo truttig en gedrongen uit. Maar int zwart met een 1.6 of 2.0 turbo, mag ie best voor de deur staan hier, rij je voor hier nog beetje apart ook.

origineel gepost door Astraman

Reed vanavond achter een hele strakke arden bauwe OPC1, wel uitgebouwd, dikke velgjes eronder, reed voor me thv Grave.

Vanavond weer gespot bij Wijchen, nu zat ie achter me. Ad Voorkant een OPC2 Bumper en van die led's in de koplampen, mooi ding!

Terug
Naar boven