• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Gistermiddag een astra J Turbo blauw 63-LBF ging links de J F Kennedylaan op tijd rond 14.00 uur zat een man en een vrouw in

Elke morgen (op een doordeweekse dag) kom ik een Astra G OPC tegen deze komt vanuit de richting Aalten, en gaat richting Dinxperlo iemand van hier?

origineel gepost door mantarobin

Elke morgen (op een doordeweekse dag) kom ik een Astra G OPC tegen deze komt vanuit de richting Aalten, en gaat richting Dinxperlo iemand van hier?

Is dat een blauwe? Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik dat ben maar heb de mijne al enkele maanden geleden verkocht. Ben wel benieuwd wie het is. Weet dat er in een Aalten een hele nette grijze OPC 1 staat.

Gespot, een Astra G opc met daarachter een Vectra a, zilverkleurig, met daar achter een Astra f, ook blauw. Hoorden zowiezo bij elkaar aangezien ze redelijk vlot door reden, was ergens in Limburg op de snel weg. A73 misschien?

35 minuten geleden een astra G coupe caprigeel...... alleen het mindere was dat die in de zijdeur was geklapt van een renault clio!! Was op de kruising Hoogstraat/Boutenslaan..... de astra stond op de ventweg kenteken 51-FL voorbumper lag voor de coupe

Vandaag gespot bij Retail Park een blauwe Astra GSI. Een hele mooie!!!!

Kwamen zelf voorbij rijden toen je stond geparkeerd in een zwarte Corsa C GSI

Iemand van hier geweest?

origineel gepost door ronOPC1

Was een donker blauwe, met mooie multi spaaksvelgen.

Deze??

afb0034.jpg

vanaf Zwolle reed er een donker blauwe Astra G achter me.

Rieger(achtige) onderlip, Angle Eyes, grill met gaas, OPC highwing (look), multispaaks velg.

kenteken ZL-FZ (of zoiets)

bestuurder belde de hele tijd vanaf Zwolle, tot aan Heino (toen zag ik tenminste niet een Telefoon bij het oor. ;))

ik ging er bij Raalte af, jij reed door. ;)

origineel gepost door nova....

origineel gepost door ronOPC1

Was een donker blauwe, met mooie multi spaaksvelgen.

Deze??

afb0034.jpg

Dat is mijne idd.:agent

vanmiddag op de munnikensteeg in zwijndrecht een hele mooie dikke astra H?? geloof ik gespot.

heel mooi diep blauw, netjes laag. en het grootste herkenpunt is dat er geen nummerplaten op zaten :) alleen chrome houders,

ik kwam je tegen met me rode b corsa op de rotonde :D

iemand van hier ?

corsageak

Mooi Astra G coupe geloof ik gespot vandaag.

Kwam me tegemoet van Poortvliet naar Tholen. Groeten elkaar nog effe.

Daarna nog een rooie Astra G hatchback met voorruit sticker waar "tjappie" op stond. Z'n linker spiegel werd er af gereden en ben er nog effe achteraan gegaan.

Mensen van hier?

Reed met een witte Astra F GSi

Ik had het eerst niet zo in de gaten maar ik stond in Nijmegen op het takenhof plein naast een witte OPC Nürburgring Edition. Hij had niet die zwarte streep over het dak maar wel de logo's op de deurstijlen.

Eigenlijk net zo als deze, en hij had net als deze geen witte velgen dus wie weet was het hem wel :)

51134772_2_large.jpg

Terug
Naar boven