• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Donderdag of vrijdagmiddag vanuit delft over de n470 ri zoetermeer,

op de andere rijbaan tegemoet komend een Fje 5drs Blauw, laag, lage bumper (rieger o.i.d.).

Bestuurder keek nog wel ff naar crossatje volgens mij

iemand van hier?:thumbup

origineel gepost door Maurice89

Iemand van hier?

Was in Helmond bij de AH.

2/3 weken terug ofzo was vergeten dat ik deze gespot had:sleeping

ja die auto ken ik heel goed dat was eerst mijn auto toen is ie een paar maanden van mijn schoonbroer geweest en nu heb ik hem weer sinds een paar weken terug :P er zitten nu andere bumpers op een witte voorbumper en een grijze achterbumper

foto's staan in show je astra topic

Was wel een mooi gezicht al die opeltjes op de dijk :P

Vanmorgen een zilvergrijze OPC2 gespot op de boulevard in Hwijk, daarna een zwarte GTC met paardentrailer in Zeewolde gevolgd door een Corsa White edition.

Gistermiddag een astra G zwart uitgebouwd voorbumper OPC opc velgen 3 ramen geblindeerd nabij de rontonde Cederlaan XB-TP tijd 15.50

Vandaag rond 11.00 stond er bij de Weide in Coevorden een erg toffe Astra G geparkt!

hij was zwart, maar niet metallic leek een beetje op mat zwart

hij had dikke witte stalen velgen (hele aparte stalen, had ik nog niet eerder gezien zulke)

verder stond er nog zo'n mooie sticker op
Sticker_Shocker_4ba3b63a04375.jpg

Astra G donder blauw dik verlaagd mooie blinkende velgen 16 of 17 inch?? op de ventweg nabij carglass jeroen boschlaan ri Campina

tijd 10.47

Ik zie wel vaak een blauwe astra gsi met vauxhall logo's op industrie in Holten.

Iemand van hier toevallig? Ik werk zelf daar bij Broekhuis autoschade

origineel gepost door 60PZ

Ik zie wel vaak een blauwe astra gsi met vauxhall logo's op industrie in Holten.

weet je toevallig ook het kenteken? bij mij in de buurt woont er iemand met zo'n astra! Ik ben zelf ook regelmatig in de buurt van Holten! mij nooit gezien?

origineel gepost door GlennGSI

Vandaag bij Moordrecht op een N weg ( weet niet precies welke )

Deze astra GSi gespot

IMAG0406.jpg

Kenteken 42-DF-NP

Dat is mijn maatje alex..

Is hier actief onder de naam Alexastra

Astra gsi 2.0 8v uit '91

Grt

origineel gepost door dennis121

Vandaag rond 11.00 stond er bij de Weide in Coevorden een erg toffe Astra G geparkt!

hij was zwart, maar niet metallic leek een beetje op mat zwart

hij had dikke witte stalen velgen (hele aparte stalen, had ik nog niet eerder gezien zulke)

verder stond er nog zo'n mooie sticker op
Sticker_Shocker_4ba3b63a04375.jpg

Jep dat is mijn astra...

Als het deze was die je gezien hebt...

Gr Bassie

Nee jou astra nog nooit maar wel vaak die andere donkerblauwe maar laatste 2 weken niet meer. Kenteken zou ik niet weten trouwens:sleeping

origineel gepost door Trompie

origineel gepost door 60PZ

weet je toevallig ook het kenteken? bij mij in de buurt woont er iemand met zo'n astra! Ik ben zelf ook regelmatig in de buurt van Holten! mij nooit gezien?

astrad.jpg

astrad1.jpg

vandaag gespot in gasselte.

bij drouwenerzand.

zal wel geen forum lid zijn want het is een duitser.

maar wou hem jullie graag laten zien.

ik vind het wel een mooie wagen.

vandaag rond 13.00uur bij de mac Hoogkerk/Groningen (suikerunie) een astra G OPC (ardenbleu) in de mcdrive gespot.

Ik had de telefoon in de auto liggen dus geen foto hellaas:cry

misschien een bekende van hier of iemand??

gr.Paul

Terug
Naar boven