• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Afgelopen woensdag op de A50 voorbij Ewijk richting A12 spotte ik een donkerblauwe Astra G Cabrio met dikke wielen, verlaagd, en doorgelaste motorkap en zijschermen (net zoals ik het heb). Dikke bak zo om te zien! Ik reed de andere kan op.

toen strax,

een astra f station groen met grijs scherm? en een grijze achterbumper met diffusor verlaagd sportvelgen tussen Leende en Valkenswaard tijd 21.07

Kwam op de ringweg bij Uden gisterenmiddag rond half 6 een groene Astra G met brede velgen en Angel Eyes tegen. Ik reed hem tegemoed in mijn City.

gewone 2.0 heb ik ook nog, staat te koop.

OPC is fase 3 gechipted, 3 inch pijp, andere spruitstuk, turbo enz.

Jij komt uit damwoude toch? zoiets meende ik.

Toen strax om 18.00 uur een astra G grijs uitgebouwd mooie dikke velgen 17 inch? TT-XG deze zat achter een honda crx aan op de Boschijk ri de stad/rondweg

vandaag langs de zuid-willems vaart ter hoogte van someren een flink verbouwde astra g station, grijs en donkergrijs gespoten. Ik weet alleen niet of ik hem mooi vond.

origineel gepost door dragon1

Vraag me toch af hoe je die achterklep open krijgt:P

misschien bedoeld voor een andere topic want ik snap hem ff nie:hmmz

Vraag me toch af hoe je die achterklep open krijgt:P

misschien bedoeld voor een andere topic want ik snap hem ff nie:hmmz

waarschijnlik bedoel je die kadettCARAVAN uit de vakantie topic

gr.paul

bedoel van die opel hond.

haha nu snap ik hem:sleeping

Ik wist niet dat die tekst klikbaar was:jerry

wel een apart geval die station

vraag me nu wel af waar hij de auto mee wast....honden shampoo:jerry

gr.paul

origineel gepost door nova....

Toen strax om 18.00 uur een astra G grijs uitgebouwd mooie dikke velgen 17 inch? TT-XG deze zat achter een honda crx aan op de Boschijk ri de stad/rondweg

Zag deze strax weer rijden (rond 16.45) op het strijps bultje nabij philips

Edit in de raamhoek stond DNX

mooie astra G!

Vanmiddag een astra G zilver 91-DR uitgebouwd (dacht Rieger) linkse en rechtse uitlaat,motorkap bh rondweg O.L.vrouwestraat nabij Maxima medisch centrum tijd 13.45/14.00

weer een mooie dikke astra

Terug
Naar boven