• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Astra f gsi blauw ovale einddemper voorbumper hangde los rechts geen mistlamp rechts XX-FN op de stratumse dijk 18.15 zat een jonge en een moooi meidje in!

De ongelooflijk dikke Astra G van mijn buurman. Ver ingezoomd dus niet heel scherp.

dsc04462w.jpg

Mijn barrel ernaast:

dsc04461u.jpg

astra f vaassen gespot volgens mij , 7-8-10

thv bongers bikes zwolseweg

was je het niet, dan leek je auto er verdomd veel op :jerry

afgelopen vrijdag rond en uur of 12 half 1 smiddags een rode astra F gsi met brede rode raamband met tekst,rieger bumpers en lekker laag in Veeningen/De Wijk.

Ik reed in een blauwe vectra b richting Zuidwolde vanaf camping DE DRENTSE ROOS.

Ik stak nog ff mijn hand omhoog.

volgens mij wel een bekende hier.

gr.Paul

origineel gepost door wessaa

Ik heb daar niet gereden, wel op de oude zwolseweg. Heb gewerkt zaterdag van 9 tot 17;00. Maar het klopt dat daar wel altijd een groene astra f geparkeerd staat, of bedoelde je die niet? Want die is bijna exact hetzelfde:jerry

origineel gepost door Astra F Vaassen

origineel gepost door wessaa

Ik heb daar niet gereden, wel op de oude zwolseweg. Heb gewerkt zaterdag van 9 tot 17;00. Maar het klopt dat daar wel altijd een groene astra f geparkeerd staat, of bedoelde je die niet? Want die is bijna exact hetzelfde:jerry ah oke, maar ik bedoel die idd! :jerry

gistermiddag tussen klijndijk en emmen een donkerblauwe astra G gespot met rieger voorbumper . leek 99DTI nogwat driver wel .

ik kwam net emmen uit rijden in mijn vectra GTS .

Ik vond er nog twee op mijn telefoon.

De eerste spotte ik half juli bij de Drunense Duinen:

00-Foto0072.jpg

De tweede stond op zaterdag 24 juli bij mij voor de deur. Jammer van de grill (sluit niet goed aan), verder echt een supermooie Astra! :wub

00-Foto0074.jpg

@Dkadett84 wrote:@H_essel wrote:@Dkadett84 wrote:@H_essel wrote:Gisteren avond heeft iemand mij Astra G Coupe goud gespot ging naar mac veenendaal meeting

En ik moest hem er tussen zetten.

Wat een dikzak die astra :thumbup

Die spotte ik volgens mij deze week nog rond half 6 in ouderkerk a/d IJssel op de dijk !

Grtz

Klopt. Was een Dinsdag of een Donderdag. Ik werk namelijk bij heuvelman hout.

-

Juist, en als ik mij niet vergis stond er nog een groene C corsa achter jouw auto !

Ik reed zelf met een grijze E kadett richting ouderkerk :thumbup

grt

je bedoelt denk een zilver c corsa. Want die is van een collega van me.

Okee, Niet gezien. Rij je vaak richting ouderkerk volgende keer ga ik goed opletten;)

@ de wit en kadett 4x4

warom bellen jullie nie aan voor koffie als dat ding in herpen staat ben ik altijd thuis!

en gerwin bel nou eens voor koffie man 11september gaan we met de astra gsi club naar de nurburgring ga je ook mee dan kunnen we mooi achter elkaar aan kachelen en ik ga toch niet t circuit op ik ga alleen kijken

gr rich gsipiloot

origineel gepost door astrawez

Ik vond er nog twee op mijn telefoon.

De eerste spotte ik half juli bij de Drunense Duinen:

00-Foto0072.jpg

Dat is de coupe van een maatje van mij, wel een geinig ding.

in Zwolle rond 8 uur, op de Ceintuurbaan.

een Astra G, 2.2 16V, 88-HH-.. (dacht ik)

embleemloze grill, koplampsproeiers, en een irmscher spoiler.

ik was te herkennen aan de Seat Cordoba, die snel weg was. (was niet mijn eigen auto. :()

zaten een mannelijke bestuurder in, en een vrouwelijke bijrijdster.

Volgens mij heb ik sw16v gister gespot op de vrijsted in damwoude in een rode corsa a

Stonden daar ook nog een zwarte vectra, een blauwe corsa en een astra g coupé.

Terug
Naar boven