• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

origineel gepost door Dimi manta

HOI KAN IEMAND MIJ VERTELLEN HOE IK DE STABILISATORSTANG (RUBBER DIE DOOR OPHANGINGS 3HOEK GAAT) LOSKRIJG VAN DE STANG ZELF?

verkeerd topic :wtf

Een astra f gespot in apeldoorn bij station rond 10;45. Fel oranje, wide body kit en 4 dikke pijpen achter. Niet mijn smaak maar was wel apart om te zien:hmmz

@ Thiazz: Dat is Marcel uit Arnhem a.k.a. Astrid-fahrer.. Hier links op de foto. :wors

00-SDC16685.jpg

Groetjes!!

gespot een blauwe astra g coupe met spoiler kit en chrome velgen in wormerveer rond een uur of 1 vanacht denk ik zoiets, bekend bij iemand of iemand van hier??

Is geen OPC. Heeft zo te zien alleen de spoiler en logo's in de stootlijsten van de OPC type 1 en de grill, voorbumper en velgen van de OPC turbo. De spiegels zijn nog de orginele. Ook is de auto te oud voor een OPC, die was pas leverbaar vanaf 2000.

Desalniettemin een leuke auto ;)

origineel gepost door groenetijger

Nova z'n Astra in Meerhoven daar :P

Zeker weten? want er rijd er een rond die bijna het zelfde is?;)

Astra G zilver met geblindeeerde ramen en bumperdiffusor en standaart voorbumper rondweg bij de Keizer karel 5 singel 14.41 uur zaten 2 mannen in

donderdagmiddag 17.17 uur astra f gsi rood TR-LX piuslaan rechts voor standaart velge andere 3 wieldoppen.

maandagmiddag astra f gsi 18-NT bij roc frederiklaan lv standaart velg achter meer spaaks velgen

Rond 4 uur vanmiddag op de kruising Prof Dr. Dogelolaan - John F. Kennedylaan.

Bij het stoplicht oranje Astra F die erg hoog op zijn achterpoten stond.

Misschien heb je mij ook wel gezien in een zilvere Corsa B want ik kwam van het station af en maak nogal wat lawaai :P

Rond 18:35 Stoplicht na de afslag A50 Son en Breugel,

Oranje/champagne achtige Astra G, Gepolijste velgen, verlaagd en bodykit.

origineel gepost door Nick-C20XE

Rond 18:35 Stoplicht na de afslag A50 Son en Breugel,

Oranje/champagne achtige Astra G, Gepolijste velgen, verlaagd en bodykit.

Danny aka Pastry ???

nee die is oranje/wit (ja heb heel het forum af lopen struinen voor een foto lol),

met oranje/champagne achtig bedoelde ik heel de auto in zo een soort kleur, wist niet of het nou gewoon oranje was.

Leek beetje op bruin/oranje iets.

origineel gepost door wessaa

origineel gepost door Astra F Vaassen

origineel gepost door wessaa

astra f vaassen gespot volgens mij , 7-8-10

thv bongers bikes zwolseweg

was je het niet, dan leek je auto er verdomd veel op :jerry

Ik heb daar niet gereden, wel op de oude zwolseweg. Heb gewerkt zaterdag van 9 tot 17;00. Maar het klopt dat daar wel altijd een groene astra f geparkeerd staat, of bedoelde je die niet? Want die is bijna exact hetzelfde:jerry ah oke, maar ik bedoel die idd! :jerry

Wit/rode achterlichten ??? Borbet velgen ??? Meegespoten bumpers ??? Die komt uit Epe... Woont vlakbij de SnelTank.

Astra f cabrio zilver 07-DN kastelenplein met BBS velgen van een Opc tijd 10,10 uur

Astra F gsi rood FG-LT voorbumper met onderlip diffusor side-skirts en dikke 17 inch BBS Le mans velgen gezien op het Croy 12.48

Afgelopen zondag in Uden een zilvere Astra H OPC gespot.

Geweldige auto dit in een niet veel voorkomende kleur. Iemand van hier?

Terug
Naar boven