• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@nova.... wrote:Jeroen boschlaan /tongelresestraat vanmiddag

04052011106.jpg

mooie nep gsi op gas

zal wel een 1.6 zijn of zo :agent

origineel gepost door Rob-Epe

origineel gepost door wessaa

origineel gepost door Astra F Vaassen

origineel gepost door wessaa

astra f vaassen gespot volgens mij , 7-8-10

thv bongers bikes zwolseweg

was je het niet, dan leek je auto er verdomd veel op :jerry

Ik heb daar niet gereden, wel op de oude zwolseweg. Heb gewerkt zaterdag van 9 tot 17;00. Maar het klopt dat daar wel altijd een groene astra f geparkeerd staat, of bedoelde je die niet? Want die is bijna exact hetzelfde:jerry ah oke, maar ik bedoel die idd! :jerry

Wit/rode achterlichten ??? Borbet velgen ??? Meegespoten bumpers ??? Die komt uit Epe... Woont vlakbij de SnelTank.

Nee was verder vrij standaard dacht ik en ook iets schade voor als ik me goed herinner.

origineel gepost door Astra F Vaassen

Nee was verder vrij standaard dacht ik en ook iets schade voor als ik me goed herinner.

Ja verder wel standaard... zoveel d.groene F-jes met wit/rode achterlichten rijden er hier niet in de omgeving.

Moet zeggen let er ook niet zoveel meer op...

zonet op de rondweg van Peize naar Hoogkerk een blauw/paarsig Astra G station Bij de stoplichten.

goed verlaagd en bling bling velgen (16"?) spoilerkitje rondom.

Erg mooie bak

bekende van het forum???

gr.paul

origineel gepost door Gsifreak

die station ken ik ja..

denk dat je een zwarte bedoelde ;)

daar zit een opc 2 pakket op

nee was niet zwart....was echt iets van paars achtige kleur.

ik denk dat jij die zwarte uit Peize bedoeld (wico) is een kamerraad van mijn overbuurman(rijd een astra F 1.8 16v sport.

gr.paul

Vanavond een goude Astra coupe gespot bij het wegrijden van me werk rond 21:00 in de richting vanuit Alphen aan den Rijn naar Kouderkerk ter hoogte van smolenaarsbrug.

zou best kunnen dat het cub velgen waren.

zat ook op de auto's voor mij te letten.

als ik hem weer spot maak ik ff een foto als dat lukt.

origineel gepost door astrawez

Deze erg dikke Astra stond hier net pal voor de deur geparkeerd. :wors

00-SDC16804.jpg

Wow... Hele mooie wielen! :wors Iemand een idee welk soort/merk?

Vandaag gespot in Lelystad een zilvere Astra G 5-deurs hb, achterramen geblindeerd en behoorlijk grootte en glimmende wielen.... Ik kwam net uit de Zuiveringsweg van de SnelTank af.

Iemand van hier ???

ik dacht dinsdag of woensdag een dikke astra gespot. flink verlaagd met hele dikke witte velgen. de astra was ook wit. zeer mooie wagen. ik heb hem op de parkeerplaats in het centrum van veenendaal gespot...

Vandaag rond 16:40 een blauwe Astra Coupe in valkenswaard.

Ik reed in mn blauwe Astra Coupe Turbo ;)

Volgens mij was hij helemaal origineel, hij had wel een chrome achterklep sierstrip.

Zag er goed uit.

vredeoord een astra g stw zilverblauw achtig 74-FL dakspoiler achterop stond Irmsher 16.51

14-10 astra F gsi rood met zwarte moterkap en grijze velgen marconiplein... 13.15

Terug
Naar boven