• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

woensdagmiddag een astra f rood .. gsibumper,cupvelgen matzwart met rode bies om de velg dacht 15 inch,... op het 18 septemberplein om 16.00 uur.

er staat een best dikke zwarte astra-g op t shubertplein in schiedam zag ik net toen ik ff de hond van moeders uit aan t laten was.

morette look achterlichten mooie 17"velgen (lenso denk ik) eyebrows erop en netjes verlaagd :)

@H_essel wrote:@Dkadett84 wrote:@H_essel wrote:Gisteren avond heeft iemand mij Astra G Coupe goud gespot ging naar mac veenendaal meeting

En ik moest hem er tussen zetten.

Wat een dikzak die astra :thumbup

Die spotte ik volgens mij deze week nog rond half 6 in ouderkerk a/d IJssel op de dijk !

Grtz

Klopt. Was een Dinsdag of een Donderdag. Ik werk namelijk bij heuvelman hout.

-

Juist, en als ik mij niet vergis stond er nog een groene C corsa achter jouw auto !

Ik reed zelf met een grijze E kadett richting ouderkerk :thumbup

grt

astra g 92-GF met 5 spaaks Elite velgen,aan de zijkant zaten stickers op de raam van auto-inside.nl (car audiozaak in Weert) met bumperdiffusor zilver en in kleur gespoten stootsrips. parkeerterrein van de Mgr swinkelsstraat. 15.12 uur

van de week,astra f gsi? rood kenteken kon ik niet helemaal zien maar het begon dacht ik met iets van NH? Was op de kruisstraat en ging rechtdoor de Kloosterdreef op 9.24 uur

Deze dikke OPC II (look) stond net een straat hier verderop (Den Bosch). Ik dacht eerst dat het een echte was maar gezien het kenteken en de spiegels toch een "look-a-like". Erg strakke bak om te zien!

GespotAstrastationOPC-look.jpg

Vanmorgen rond 8:40 een zwarte astra g.. volgens mij een coupe.

Had smoke achterlichten, dikke voorbumper en andere velgen zo vlug als ik heb kunnen zien.

Ik heb hem gezien bij een stoplicht bij de Hurk in Eindhoven.

Iemand van hier misschien?:P

origineel gepost door Baas J.

1289847647-80.jpg

Dikke nepperd dus... ik snap werkelijk niet waarom mensen hun auto met OPC logo's behangen. Koop dan gewoon een OPC.

Ik vind dit een beetje overdreven wat je zegt baas J maar ieder zijn mening.:thumbup

iedereen moet zelf weten wat ze met hun auto doen en zelf vind ik het opzich wel mooi.

Oke...een originele OPC is mooier maarja zoals ASTRA F VAASSEN ook al zegt: en originele is best prijzig en niet iedereen heeft het geld ervoor.

Dus ombouwen naar OPC look is een goede optie.

DIT IS DUS MIJN MENING en gelukkig....SMAKEN VERSCHILLEN;)

Er zijn ook genoeg astra Fjes die een GSI look hebben maar onder de kap gewoon een 1.4 hebben hangen.

Dit even ter vergelijking:P

Gr.Paul

Ik vind het wel een hele nette OPC look moet ik zeggen. Zou mij echt een zorg zijn dat mensen het ombouwen. Voor de prijs van de ombouw had je waarschijnlijk ook wel een echte kunnen kopen maargoed;) Bovendien natuurlijk kost een echte OPC ook heel wat meer in gebruik! zeker aangezien dit nog een diesel is ook dus die zal wel een beetje kilometers maken. Neemt niet weg dat deze wel erg gaaf is

:thumbup

Niet iedereen heeft jou smaak Baas J. ;)

Heeft niks met smaak te maken.... maar waarom een logo ergens opplakken als het nergens op slaat. Beetje hetzelfde als fiat panda's met zo'n V12 embleem. Of een rode VW met Ferrari r op... naja goed... kijk "gsi-look" kan ik snappen, of "opc-look", dat ziet r ook vele malen beter uit, geen enkele kritiek daarop hoor. Ik heb niet voor niks een OPC. Maar tis een beetje vreemd als je snelle logo's op een trage bak plakt.. :P

Heeft niks met smaak te maken.... maar waarom een logo ergens opplakken als het nergens op slaat. Beetje hetzelfde als fiat panda's met zo'n V12 embleem. Of een rode VW met Ferrari r op... naja goed... kijk "gsi-look" kan ik snappen, of "opc-look", dat ziet r ook vele malen beter uit, geen enkele kritiek daarop hoor. Ik heb niet voor niks een OPC. Maar tis een beetje vreemd als je snelle logo's op een trage bak plakt.. :P

Ik kan me hier wel in vinden.

Beetje van je wil wel maar je kan niet.

Andersom is het leuker.

Ik heb een aantal jaar gelede een mazda 323F gehad daar ik een andere motor ingehange had (2.5 V6 Kl-ze), maar ik vond het nou net leuker om er een plaatje van een 1.5 GLX op te doen. king:

Terug
Naar boven