• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

ik heb goud kleurige astra f met dikke wielen gespot bij de anac wasboxen in nijmegen stond naast hem met ng een maatje van me

was wel een leuk gezicht astra f die gespot is daarnaast mijn astra g en daarnaast de astra f van me maatje

jammer dat we geen foto hebben gmaakt

Dat de turbo er vroeg in komt wil niet zeggen dat de boel dan warm is;) De boel is pas op bedrijfstemperatuur na een kwartier a 20 minuten. Zo lang zit ik vrijwel nooit in de auto....

Astra f rood cabrio achterspoiler en wieldoppen 55-ZN 15.40

Astra G zwart 3 geblindeerde ramen 17 inch velgen? meerspaken velg chroomrandje en in de onderste grill in het middenspijl was zilver 33-GH marconiplein hij keek naar me vectra en ik naar de astra G

Ik wil prestaties en looks, geen concessies!

Volgende auto is een zwarte H OPC, en anders niks!

Dan meteen naar 300pk chippen en een sper erin bouwen :D

P1010003-1.jpg

dit MOEt m zijn

Ik ga met die van mij rond maart/april naar eds, maar ik ga verloopig naar de 285pk :angel

Wacht daarvoor eerst wel even een halfjaartje af, kijken wat me motor allemaal doet, want wil wel zeker weten dan me motor 100% in orde is voor ik hem laat tune.

origineel gepost door Klanderman

Dat de turbo er vroeg in komt wil niet zeggen dat de boel dan warm is;) De boel is pas op bedrijfstemperatuur na een kwartier a 20 minuten. Zo lang zit ik vrijwel nooit in de auto....

Ja maar dan is hij toch ook niet met een compressor meteen warm?

Of was dat niet waar je op doelde met dat berichtje over de compressor? Want als hij bij 2.000 toeren inkomt, draait hij ook vrijwel altijd mee (net als bij een compressor)

Een turbo is veel kwetsbaarder dan een compressor als de boel koud is. Aangezien ik dus meestal met een koude motor rij wordt de turbo niet warm, met een compressor maakt dit dus niet zo heel veel uit;)

Een ander bijkomend voordeel is dat je met een compressor geen 'turbo gat' hebt. Een compressor komt er veel geleidelijker en eerder in dan een turbo omdat die op de riem zit. Nadeel is natuurlijk dat je met een turbo veel meer vermogen eruit kan halen dan met een compressor omdat je de druk veel hoger op kan schroeven. En je mist met de compressor natuurlijk de mooie blow off;)

Ik spot regelmatig een zilvere Astra G hatchback in Someren-Eind aan de Sluisstraat.

Auto is verlaagd, andere bumpers en side-skirts, 17" velgen...

Achter 2 ovale dempers..

Kenteken begint met 91-..-..

Ja maar dan is hij toch ook niet met een compressor meteen warm?

Of was dat niet waar je op doelde met dat berichtje over de compressor? Want als hij bij 2.000 toeren inkomt, draait hij ook vrijwel altijd mee (net als bij een compressor) [/quote]

in principe draaid de turbo altijd mee... zelfs stationair. :P

afgelopen zaterdag tussen 12.00 en 13.00 uur parkeergarage ravelijn in zeewolde, capri yellow astra coupe, verlaagt, mooie wielen en onder spoiler in kleur gespoten

Net een tijdje rondom een Astra-G gereden met een Irmscher e.d. embleempjes op de achterklep... Leuk ding + rap genoeg om m'n 1.2n de pest te geven op de 80km/h weg :)

We reden tot in voorthuizen zo'n beetje achter elkaar, moest effe langs de appie :P :)

origineel gepost door Astralfred

Wat voor kleur was die in Voorthuizen? Kan Gielio geweest zijn.

Goudkleurig/bruin. Weet niet hoe die mooie kleur precies heet... Maar je weet 't vast wel :)

Kwam de auto tegen op de A30 :)

Jup die kleur :)

Volgens mij heb ik Gielio ook wellés gespot in de omgeving... Maarja Astra-G's vallen in mijn blik minder op omdat ik er niet zelf 1tje heb :)

Ik let belachelijk veel op Kadett-C's en Corsa-A's :)

Omstreeks half 10 zag ik een astra station rood met 5 spaaks velgen op het industrieterrein bij VDL in Hapert staan.. was weer uitgeleend van me werk.. weer een uitzetting gehad!

@Astra F Vaassen wrote:2x keer, dinsdag en woensdag gespot omdat ik 2 keer naar zeewolde moest rijden voor stage:P Een zwarte opel astra f gsi, tenminste was wel een gsi neem ik aan. Heldere achterlichten dikke velgen dubbele pijp, gewoon mooi ding:P Stond bij de opel dealer daar! Volgens mij ook broekhuis net als men stageplek in epe king:

dat moet dan de gsi zijn geweest van nick-gsi. die werkt daar bij broekhuis

Terug
Naar boven