[rquote=1802714&tid=61777&author=Rob-Epe]OPC, GSi, GTE, GTi, M3.... dat zul je altijd op auto's blijven zien, of ze het nou wel of niet echt zijn.
Bij Opel (en andere merken ookwel) geldt dat de bumpers en spoilers van de topmodellen altijd mooier zijn dan die op de goedkoopste variant. Het GSi pakket van de F is daarbij een stuk mooier dan de Irmscher, laat staan de originele 1.4i bumpers. Het pakket van de OPC/Irmscher is ook mooier dan de normale uitvoering van een G.
En zo kun je voor ieder model wel doorgaan.... Echter het plakken van de badges gaat mij ook iets ver.
Maar er kan ook OPC-Line op de badge staan... alleen van veraf zie je "Line" niet staan.
Ik zie overigens een Opel liever in GSi, Irmscher of OPC stijl dan een hoop GFK/Polyester-meuk.
En of het dan een 1.4 of een echte is boeit me niet.
Weet je wel wat die originele spullen allemaal kosten ???
Bij mij zit er ook meuk op... Rieger voorlip, meuk dakspoiler, en een Irmscher klepspoiler.
Heb in de stootlijsten nog steeds Njoy staan... maar de Irmscher badges liggen nog steeds klaar om geplaatst te worden.
En waarom ??? Ik vind die Njoy plaatjes niet mooi, maar wil er geen OPC inplakken.
En of een ander dat wel of niet mooi vind of goedkeurt.... NOU EN !
Op jou auto kan ook wel iets zitten wat ik niet mooi vind.... Neem aan dat iemand dat dan ook niet als de donder gaat veranderen om het mij of een naar de zin te maken
Persoonlijke smaak heet dat, en of het nou wel correct is of niet heet een ander niet over te oordelen, en als je het daar niet mee eens bent moet je lekker gaan verhuizen naar een land met een Dictateur... daar beslist de overheid wat jij wel of niet mag denken en vinden.[/rquote]
en ik heb lkkr een sierstukje onder mijn astra g 1.6i 16v.
mijn oude corsa is later voorzien van een gsi achterklep.
reden

riginele klep begon te roesten en de gsi klep was lkkr goedkoop en zelfde kleur(toen had mijn zwager de auto al).
jij hebt trouwens zeker een mooie astra rob.
met vriendelijke groet,
hofmeijer_M