• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Gespot in Nieuw Bergen een zilvergrijze Astra G 5-deurs type 1, met grijze zonneband op de voorruit.

En niet te vergeten de winterbandjes... gewone bandjes op zwart stalen velgen :P

Gespot op de A73 rond 16.30 een zilvergrijze Astra G... de letter A S T R A in het midden bovenin van de achterklep.

Achterruit zwart geblindeerd. Al vaker gespot... Dit keer met kenteken XD-JZ-99

hierbij nog 2 astra's gespot,

ik weet alleen niet meer waar en wanneer :$

miss leden van het forum?

snclrm.jpg

14vgpqh.jpg

mooie foto's hierboven, kan je goed het verschil zien tussen de rieger en irmscher bumperlip nu.

Ik spot op de a7 hoorn amsterdam vaak een opc blauwe astra. met led strips in de koplampen, dubele uitlaat, rieger pakket.

auto ziet er vrij goed uit. iemand van hier??

hij kwam laatst van het terein af van simon loos in wognum.

Met alle respect hoor en leuk dat jullie aan het spotten zijn, maar misschien leuk om de wat meer speciale Astra's te spotten? Jan en alleman rijdt een donkerblauwe Astra G, dat kunnen toch zoveel mensen zijn geweest?

In Zaltbommel in een woonwijk bij de ford garage staat een hele gave witte Astra G station!

Echt een beauty, zal er de volgende keer ff foto van maken...

Van de week een astra F rood met een dikke engelse bumper diffusor lexuslampen momo velgen s spaaks met rode accenten op de Bilderdijklaan rond 14.30

Gisteren een astra G coupe zwart verlaagd sportvelgen .. leken wel honingraat velgen met uitlaatsound op de Traverse in Helmond tijd 12.35

Vandaag een astra G coupe zilver op de kasteellaan 81-JN met achterspoiler tijd 13.35

Bij ATU Apeldoorn, kwart voor 4, een astra f met dubbele ronde pijp en heldere achterlichten. Ook grote velgen achter en andere voor als ik het goed zag. Was een zwarte. Had ook een sticker op de achterruit van Enzyme X.

En net in Vaassen, stak de laan van fasna over en toen kwam ik een astra f gsi tegen, was donker maar was blauw dacht ik.

Gespot op de A28 Nunspeet richting Amersfoort een blauwe G hb met rood-wit-rode achterlichten... stond even later bij t tankstation vlakvoor A'foort.

En 2 G's gespot bij de hoofdingang vh UMC in Utrecht... 1 d.blauwe en ernaast een zwarte G met zwarte velgen en OPC-spoiler.

[rquote=1836148&tid=61777&author=Astra F Vaassen]Bij ATU Apeldoorn...[/rquote]

Dan heb ik jou wagen de vorige keer gespot... :D

Rond half 11 achter een Astra G OPC gereden van Wijhe naar Zwolle, kenteken 45-FD-.. volgens mij. Reedt erachter met een verlaagde zwarte Corsa A.

Vanmorgen rond 10 uur op de A12 van Gouda richting Utrecht 4 Vauxhalls achter elkaar gespot..

2 x Astra GTC

1 x Astra G

1 x Signum

Helaas maar één foto kunnen nemen van 1 Astra GTC (en Signum in de verte)

Afb002-1.jpg

Grt

Vanmiddag 16.45(maandag 10-1-11) gespot in Malden een bordeaux rode G station, met meegespoten rubber onderlip, M3-skirts... deze kwam van de richting A73 of Heumen/Nederasselt/Overasselt... Reed iig richting Malden centrum.

Iemand van hier ???

[rquote=1838576&tid=61777&author=Dkadett84]Vanmorgen rond 10 uur op de A12 van Gouda richting Utrecht 4 Vauxhalls achter elkaar gespot..

2 x Astra GTC

1 x Astra G

1 x Signum

Helaas maar één foto kunnen nemen van 1 Astra GTC (en Signum in de verte)

Afb002-1.jpg

Grt

[/rquote]

Wow! Dat is niet zomaar een GTC, dat is een VXR Race Camp. Echt een uniek ding!! :wub

Terug
Naar boven