• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Deze zag ik vandaag staan bij een schadeauto-handel bij Drachten.

schade_astra.jpg

@Fct_blondi wrote:@bassie16V wrote:@astrawez wrote:Gisteren ergens voorbij Uden bij een pompstation:

0-SAM_2616.jpg

0-SAM_2615.jpg

Deze GSI staat op marktplaats voor 995 euro! Ik was nieuwsgierig dus ging ff blieken. ;)

Ziet er zo op de foto's wel goed uit... :D

ziet er idd zeer netjes uit! als ie dat ook is en motorisch ook, zeer mooi prijsje! king:

Op de rotte jap-demper en het slechte spuitwerk na is het idd best wel een net ding. :hmmz

Echt jammer dat er overal blauwe lak doorheen komt.. :swear Vandaar de prijs denk ik.

Bassie, ik ben het helemaal met je eens!

Maar laten we dit soort discussies buiten dit Spot-topic houden.

Juist een tweelingsbroertje van mijn GTC tegengekomen... bestuurder zwaaide even :jerry

Kon wel een wasbeurt gebruiken... had (nu nog) dezelfde 16" velgen, maar geen xenen en opc grill. Wel leuk om is achter "je eigen" auto te rijden :p

Astra G donker blauw met Irmsher kit 31-NNrondom bij jan linders tramstraat 13:30 uur

Astra f zwart spaakvelgen met boutjes rondom en gsi voorbumper HP-PF Vestdijk 16:16 uur.

Beide een tijd geleden

Gisterenavond in Den Bosch een hele nette Astra G Coupé gespot welke matzwart was.

Ik denk gefolied, want het zag er superstrak uit! Iemand van hier?

Zaterdag bij mijn bezoek aan de Monsterjam in arnhem heb ik diverse gepimpte astra's gespot.

*rond 11 uur een zwarte of zilvere G (weet zo niet meer,netjes uitgebouwd) op de A12 vanaf ede naar arnhem

( had erg veel haast :D )

*Bij de Rijnhal stond de hele dag een Rode F met zwarte GSI kap, zwarte grille en chrome Opel-tuning logo's

*rond half 4 een lage zwarte G en

*een zilvere G met zwarte/carbon motorkap op de A325 deze bleef achter een truck hangen en sloeg volgens mij bij Huissen af.

helaas dit keer geen foto's....

2x GSI in Zwolle.

stonden geparkeerd achter elkaar.

beiden ook met stickers van Astra GSI club. :P

is van ene Raymond, geregistreerd als syl-astra? ;) :P

@turbosix wrote:Zaterdag bij mijn bezoek aan de Monsterjam in arnhem heb ik diverse gepimpte astra's gespot.

*rond 11 uur een zwarte of zilvere G (weet zo niet meer,netjes uitgebouwd) op de A12 vanaf ede naar arnhem

( had erg veel haast :D )

*Bij de Rijnhal stond de hele dag een Rode F met zwarte GSI kap, zwarte grille en chrome Opel-tuning logo's

*rond half 4 een lage zwarte G en

*een zilvere G met zwarte/carbon motorkap op de A325 deze bleef achter een truck hangen en sloeg volgens mij bij Huissen af.

helaas dit keer geen foto's....

Wat voor grill heb jij eigenlijk?

deze heb ik zelf gemaakt,

heb een standaard grill voor 2 tientjes op MP gekocht

vervolgens heb ik de bovenste lamel er tussen uit gezaagd met een dremel,

met polyester verticale zijstukjes gemaakt en er racegaas in verlijmt.

vindt hem zelf erg stoer en hij is uniek natuurlijk,

hij is nu nog met carbon folie beplakt maar laat hem binnenkort nog spuiten.

6 okt, rond 10uur, parkeerterrein station sneek....

SP_A0176.jpg

rond die tijd reed er ook een zwarte G (met OPC logo) OPC vleugel en embleemloze grill met een jonge dame er in.

Terug
Naar boven