• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Maurice89 wrote:Ja ik weet de naam niet :angel Ze hadden toen met 3 man een meetingtje geregeld in Breda via opel forum. Ene rick en nog iemand als goed is.

zeg dan gelijk dat je 1 van de 3 van de brabant meeting bedoelt.

je eerste keer klonk het alsof er maar 3 Astra G rijders zijn.... :jerry

maar als ik het zo bekijk: RickR91. ;)

want als het Trashmetal is, die de 3de is, dan heeft hij geen G. ;)

Net een zwarten Astra GTC met Irmscher einddemper. Misschien iemand van hier, soja dan werd je ingehaald door een grijze GTC in Nieuw-Amsterdam.

@_Ray_ wrote:Gister in Deurne dichtbij de Jan Linders een zilvere Astra G met als ik het goed zag led in de ronde mistlampen en donkere achterlichten. Misschien Maurice89 hier op het forum?

Dat was mijn auto ja :thumb

Gister op de autobahn richting Frankfurt A.M., een Astra-J-GTC Wit met een GG- Kenteken (kenteken voor opel's geboorte plaats)

Willem

gisteren een Astra G 3 deurs gespot.

OPC wing, 5 spaaks velgen, en dubbele uitlaat.

werd bestuurd door een vrouw.

was rond half 6, zij sloeg af richting Raalte (de weg langs tijenraan.)

ikzelf reed in een Goudkleurige VW golf 4 station (auto van de ouders.)

Vandaag gespot bij het stoplicht. In oirschot ging de snelweg op richting best. Kwam uit richting beers.

Blauwe astra G met volgensmij Rieger achterbumper en zilvere achterlichten. En Chromen kofferdeksel strip. Voorzijde niet goed gezien.

Volgensmij stond die op orginele wielen was een 1.8

tjonge jonge, op de velgen na en de 2 extra achterdeuren na dacht ik ff me eigen auto te zien!!!

dat wil dus zeggen.

een rooie astra f, 3 deurs, gsi spoiler en zo klein spoilertje onder op.

gewone 5 spaaks sport velgen er onder.

goed een half uurtje terug bij de kommas tankstation in hoogeveen.

(die gene mocht hem wel ff wassen trouwens haha)

zoiets maakt me altijd nieuwschierig, heb hem nog nooit eerder gezien in hoogeveen namelijk, dus vraag me af als het een bewoner van hoogeveen is :P

was wel een raar gezicht, een auto die er van de achterkant het zelfde uit ziet als de mijne, alleen is mijne weer uniek met dat astra op de gsi spoiler dan :P

helaas geen foto of zo kunnen maken.

Ja ik weet de naam niet :angel Ze hadden toen met 3 man een meetingtje geregeld in Breda via opel forum. Ene rick en nog iemand als goed is.

Ongeveer om half 10 Bij afrit maarsbergen een Astra G coupe volgens mij met turbo logo erop,

Die gele kleur die hier vaker op het forum voorkomt, je keek me nog even aan :P

@wim-v6 wrote: Astra-J-GTC Wit met een GG- Kenteken (kenteken voor opel's geboorte plaats)

Willem

GG zegt niks over de geboorte plaats. GG is een districts aanduiding, Gross Gerau in de deelstaat Hessen, en Russelsheim is een van de plaatsen die daaronder valt.

@kapelleboer wrote:

woon jij in zld? :thumb

jaah de astra rijd spr :D

Ja, zelfs niet te ver weg. Dus als je is een Astra meet wil doen :agent

Woon bij tholen.

Gelukkig dat de Astra bevalt. Verse keuring er weer op ook.

Ruud wilde nog vertellen wie de Astra had gekocht maar hij was het allang weer vergeten

Dat is een beroerde manier om de dag te beginnen zeg....laat staan voor die Coupé-chauffeur en familie van die brommerbestuurder...

@Jefkere wrote:@Jefkere wrote:Astra deze morgen gespot om 6uur 200m van mijn deur op iets minder leuke wijze...

Donkerblauwe Astra G coupé die een brommertje had geschept... Astra zen voorkant is helemaal weg, ruit uit, brommer echt niets meer van over (lag +- 30m van de voorbumper van de coupé), moet een serieuze klap geweest zijn... brommerbestuurder was op slag overleden... bestuurder in shock...

Alles ligt/staat er nog.... parket moet komen om alles vast te stellen...

Ik vrees weer een coupé minder, want die is ook serieus toegetakeld.

RIP brommerbestuurder... :???:

Om er nog is op terug te komen...

Bestuurder van de Astra had MEER ALS 2 PROMILLE alcohol in zijn bloed en is net 30.

De bestuurder van de brommer was 55 jaar.

De bestuurder zit nogsteeds in de gevangenis...

Laat hem daar ook maar lekker zitten.... :fy1

Alcohol en verkeer gaan echt niet samen,

en ik ben daar ook fel op tegen....

Nu zie je maar weer, de bezopen mongool overleefd het weer

en de onschuldige voorbijganger komt te overlijden.

Ik zeg opknopen de vent!!!!

@Maurice89 wrote:Wie stond er bij 100% tuning met zijn astra g? Niet Risl maar een van die andere twee, was dit prive parkeren ofzo king:

andere 2? zijn wel veel meer mensen met een Astra G hoor..... :jerry :jerry

Astra deze morgen gespot om 6uur 200m van mijn deur op iets minder leuke wijze...

Donkerblauwe Astra G coupé die een brommertje had geschept... Astra zen voorkant is helemaal weg, ruit uit, brommer echt niets meer van over (lag +- 30m van de voorbumper van de coupé), moet een serieuze klap geweest zijn... brommerbestuurder was op slag overleden... bestuurder in shock...

Alles ligt/staat er nog.... parket moet komen om alles vast te stellen...

Ik vrees weer een coupé minder, want die is ook serieus toegetakeld.

RIP brommerbestuurder... :???:

Terug
Naar boven