• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

gister of vannacht gespot:

rond half 1, 1 uur bij de BP aan de Ijsselallee in Zwolle:

zwarte Astra G, 3 deurs. had een OPC of Highwing, zwarte led achterlichten, geblindeerde achterruiten, angel eyes en Dotz Mugello's (?). had de stadslichten aan, en de eigenaar liep net naar binnen toe.

en in Wijhe stond een Astra G Station geparkeerd:

was wit met meegespoten handgrepen en stootlijsten, had er andere sideskirts onderzitten dan standaard is, voorlip aan de voorbumper, en ook een dakspoilertje. ook lichtmetalen velgen zaten er nog onder.

Zaterdag (gisteren dus) een nette donker rode astra G gehoord (boemboemboemboem) en gezien in Sint nicolaasga omstreeks 13:00 uur.

Niet veel aan getuned maar een mega Hifonics sticker op het voor-raam en een grote sticker op het achter-venster.

was net te laat voor :kewlpics

Vorige week Hessel gezien bij de Praxis in Rosmalen.

Ook een bijna helemaal standaard Capri Yellow G Coupe gespot deze week bij Vion Boxtel.

Bij Vullings Boxtel een H station met OPC voorbumper en blauwe remmen.

vandaag 2x gespot een blauwe astra gsi denk een 2.0 16v.beginnend met dj-vt=??vanmorgen op het viaduct van ijsselmonde naar beverwaard/ridderkerk en savonds trug.wie o wie

@TWA wrote:Vandaag @ Amsterdam Noord Buikslotermeerplein:

img2012101000144.jpg

img2012101000143.jpg

:thumb :thumb :thumb

Greetz Emiel

*edit* iets grotere foto's

Mijn buurman had dezelfde tijdje terug of anders lijkt die er verdomd veel op, is een diesel toch?

@Matt-GSi wrote:@kapelleboer wrote:

woon jij in zld? :thumb

jaah de astra rijd spr :D

Ja, zelfs niet te ver weg. Dus als je is een Astra meet wil doen :agent

Woon bij tholen.

Gelukkig dat de Astra bevalt. Verse keuring er weer op ook.

Ruud wilde nog vertellen wie de Astra had gekocht maar hij was het allang weer vergeten

haha tholen daar kom ik nooit :P kom miss wel keer aanwaaien!

Gisteren (16-11) gespot op de a2 bij nederweert een blauwe astra h opc met kenteken 58-***-5 als ik me niet vergis. Ik haalde in met een zwarte astra h station en liet me toen weer terugzakken en ging er bij afslag nederweert van af. Iemand van hier toevallig?

hahhahahhaa der staat wel meer mooi's in zeist hoor

ik ben elke dag met mijn auto in zeist maar ik rijd nu op orginele wintervelgen = astra g sport ongeveer 5 cm verlaagd en zwarte dakspoiler

mijn maatje zijn auto die staat ook elke dag in zeist =vectra i500 station met zwart lichtmetaal

en zo zijn er nog wel een paar

Gisteren in Noordwijk vlakbij Huis ter Duin een 'hele mooie blauwe Astra g coupe zien staan. Vond het echt een supermooie auto. :)

Vanmiddag een blauwe astra g station met 20 inch TSW velgen :thumb Zag er echt Dik uit,

bij de mac donalds Veldhoven de eigenaar nam al me Flash,opelclub en trend en opeltuning over Dikke 70 bladen.

rond 10 over half 4 een klein stukje voor de vlaketunnel in zeeland een donkerblauwe astra f met een jappenpot eronder en booskijkertjes etc.. iemand van hier?

je kent hem van ATC af, of niet?

komt mij ook bekent voor, alhoewel ik hem persoonlijk niet ken.

maar heb hem volgens mij ooit op wat foto's gezien.......

vanmiddag aan de andere kant van de snelweg rond kwart voor 4 een zwarte astra gtc met zwarte velgen met gepolijste rand, ging richting goes oid.

Terug
Naar boven