• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

vanmiddag rond half 5 een goudkleurige astra g coupe bij de KFC in Roosendaal, eigenaar heeft mij absoluut ook gezien in me tigra :angel

Woensdag knalrode G kenteken X?-??-?? (dacht ik) op de A50 richting Arnhem... Heeft mij zeker gezien, hield heel even in... maar ja koude motor en de vrouw naast me.

Iemand van hier ??? Dat rood glom mooi onder de sterrenhemel. :wors

zag gister een astra G coupé in het capri yellow rijden, joekel bumpers erop, schuifkanteldak.. zag er wel geinig uit.

komt geloof ik ergens uit de buurt

Vanavond Fct_blondi gespot op de ring in almelo.

Ik zat bij die skoda fabia 2l sport in waarmee je een sprintje trok.

Het zag er goed uit (en je astra ook :thumb )

@Ghanz wrote:van middag in hoogeveen, rod

e F

gespot met extra kentekenplaat voorop. @soepkiepe !

waar dat dan? normaal zie ik haast elke opel wel:P

vooral de oldtimers wel, ligt me zo niks van bij eigenlijk.

uh welke straat week zo nie meer. moar met een beste bulte kerstversiering om de keet, doar stunt ie veur.

dat was op een hoek voor in de straat of in het midden van de straat

die voor op de hoek in de straat is zijn thuisbasis :P

wat moet jij bij mij in de buurt dan haha:P

dat kan trouwens niet anders zijn geweest dan bij mij voorthuis, ben zondag alleen maar ff naar een kennis geweest, had dus ook verwacht dat je me had zien rijden of zo.

nu vraag ik me nog harder af wat je hier deed:P komt haast geen auto door deze straat heen en iedereen die de verzets buurt kent kent deze straat niet, althans, de straatnaam niet.

ik zie hier in landgraaf af en toe een groene opel astra g 3drs rijden met irmscher spoilers romdom met devil eyes. iemand van hier?

best mooi ding

Vandaag @ Amsterdam Noord Buikslotermeerplein:

img2012101000144.jpg

img2012101000143.jpg

:thumb :thumb :thumb

Greetz Emiel

*edit* iets grotere foto's

o kom er wel vaker. :D spannend buurtje zeg ik altijd maar :D

en dan erbij... had al het vermoeden dat je daar ergens huisde...en toen kwamen we een rode astra tegen... even wagen gedraaid.. erlangsgereden om te kijken. en ja hoor. @soepkiepes ride :P

haha wrm dacht je dat zo :jerry

dus je ben tegen het verkeer in gegaan, en ook niet ff toeteren ook nog? schandalig:P

volgende keer ff toeteren haha, en stuur ma een pm, dan weet ik dat jij het was haha

Vandaag bij de seat dealer in den Bosch een zwarte astra H station met OPC wielen.....

volgens mij die van arend die zit hier ook op het forum...mooie astra :thumbup

mvg Paul

Iemand doet een weekendje Centre Parcs te Heijen... Capri G Coupe met Irmscher chromen rand aan de achterklep een zwarte lexus-lampen achter.

Kenteken iets van ..-G.-..

En even later nog iemand met een G aldaar... maar dit keer geen Coupe, ben alleen vergeten of het een 3- of 5-deurs was.

Hij was iig zwart, kenteken X.-..-..

Terug
Naar boven