• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Afgelopen Dinsdag en Woensdag

2-tone Astra-F Rood Zwart in Koudekerk aan de Rijn, een aantal keer tegen gekomen.

Ik was inCognito in Mijn Mercedes Benz Atego 1217L uit 1999 met 20ft Container Chassis, Goed grijs van straatvuil..

Willem

vandaag een blauwe f 3 deurs, toeterde naar mij, eerst bij kruising alteveer straat, later bij de huisarstenpraktijk (heb er zelfs nog ff naast gestaan omdat me meis ff wat op moest halen)

helaas was de bestuurder er niet bij, goed 10 min later reed ik er langs reed hij net weg.

en weer toeterde die.

geen idee wie het was, had zo vermoeden dat het wel iemand van hier kon zijn, maar ja misschien ook niet :P

@GTS Power wrote:Vanavond Fct_blondi gespot op de ring in almelo.

Ik zat bij die skoda fabia 2l sport in waarmee je een sprintje trok.

Het zag er goed uit (en je astra ook :thumb )

hahaaa ok ok die weet ik nog wel,

en mn astra ook? :jerry

ben daar vaak te vinden trouwens haha, volgende keer ff toeteren :thumb

@X.otic wrote:Gisteren (16-11) gespot op de a2 bij nederweert een blauwe astra h opc met kenteken 58-***-5 als ik me niet vergis. Ik haalde in met een zwarte astra h station en liet me toen weer terugzakken en ging er bij afslag nederweert van af. Iemand van hier toevallig?

toevallig nog nooit een zilveren G-sedan xs-pg-69 zien fähren in de buurt van nederweert ;)?

Zonet deze erg nette Astra G gespot in de richting van Den Bosch.

0-SAM_2421.jpg

0-SAM_2422.jpg

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:@X.otic wrote:Gisteren (16-11) gespot op de a2 bij nederweert een blauwe astra h opc met kenteken 58-***-5 als ik me niet vergis. Ik haalde in met een zwarte astra h station en liet me toen weer terugzakken en ging er bij afslag nederweert van af. Iemand van hier toevallig?

toevallig nog nooit een zilveren G-sedan xs-pg-69 zien fähren in de buurt van nederweert ;)?

dit is de astra van chiel lid van o.a. de astra tuning club en de opel styling club. :thumb

Ik spot regelmatig een donkergroene astra G met donkere koplampen met led stadslicht erin verder ziet hij er niet verkeerd uit, maar kan zo snel niet ziet wat er nog meer op of aan zit.

Komt om de week mij altijd tegenmoet gereden rond 14:15 langs het kanaal in Helmond.

Vanochtend rond kwart voor elf in Leeuwarden op het Drachtsterplein: Zwarte Astra G Cabrio met bruinrood achtig doek en zelf gemonteerde led lampjes onder de kentekenplaat/voorbumper. Reed even naast mij en kwam daarna achter mij rijden. Mooie auto om te zien, helaas geen foto of deel van kenteken.

vandaag 2x gespot, mogelijk nog vaker.

vanmiddag tussen 2 uur en kwart over 2, en rond half 8 nogmaals.

paarse astra F, met donkerkleurige multispaaks velgen, en een zwarte achterplaat tussen de achterlichten.

achterlichten zijn ook donker getint.

enige is dat deze F een aardige kostenpost krijgt: voorkant lag in elkaar.

@FnF_racer wrote:vandaag 2x gespot, mogelijk nog vaker.

paarse astra F, met donkerkleurige multispaaks velgen, en een zwarte achterplaat tussen de achterlichten.

heb je die paarse astra f bij het tankstation van argos oil gezien richting raalte?

was de mijne..kwam net de garage uit. is een 2 liter blok in gelepeld :swear was nog geen 5 km met het nieuwe blok mee gereden.nu maar weer hard sparen voor een nieuwe voorkant

@denniszwolle wrote:@FnF_racer wrote:vandaag 2x gespot, mogelijk nog vaker.

heb je die paarse astra f bij het tankstation van argos oil gezien richting raalte?

was de mijne..kwam net de garage uit. is een 2 liter blok in gelepeld :swear was nog geen 5 km met het nieuwe blok mee gereden.nu maar weer hard sparen voor een nieuwe voorkant

dat was hem idd.

een auto die opeens in de ankers ging neem ik aan? want achter en opzij zat hij niet in elkaar.

en als ik de situatie in kon schatten, was het ook net gebeurt.

en zelf erin gelepeld, of laten doen? ;) ben eigenlijk wel benieuwd naar de inbouw pics.

en succes, want hij zag er in de gauwigheid goed uit. ;)

maar ik heb het gevoel dat ik jou altijd daar bij Argos Oil spot.... :P

want bijna een jaar geleden precies op dezelfde plek ook al eens gezien. :thumbup

ik reed trouwens gewoon in mijn astra, maar dat zal jij wss niet hebben gezien. :P

Begin dit jaar in Egypte geweest.

Oja let niet op de schades is normaal daar.

Hij mag ook wel een keer in bad volgens mij.

GroteFoto-GBVSSEIJ.jpg

GroteFoto-HYFBMAKC.jpg

@JaysoN1985 wrote:Apart geval die egyptische astra, verbaasd me dat er zoveel verschil in zit tussen deze en de types die hier rondrijden...

de astra G sedan is hier ook gewoon verkrijgbaar maar hier gaat de voorkeur meestal uit naar de HB vandaar dat je ze hier niet zoveel ziet rijden.

vind persoonlijk de Hb ook mooier dan de sedan.

@botssiee wrote:Ik spot regelmatig een donkergroene astra G met donkere koplampen met led stadslicht erin verder ziet hij er niet verkeerd uit, maar kan zo snel niet ziet wat er nog meer op of aan zit.

Komt om de week mij altijd tegenmoet gereden rond 14:15 langs het kanaal in Helmond.

Jou spot ik ook met enige regelmaat in helmond king:

@vectra208v wrote:@JaysoN1985 wrote:Apart geval die egyptische astra, verbaasd me dat er zoveel verschil in zit tussen deze en de types die hier rondrijden...

de astra G sedan is hier ook gewoon verkrijgbaar maar hier gaat de voorkeur meestal uit naar de HB vandaar dat je ze hier niet zoveel ziet rijden.

vind persoonlijk de Hb ook mooier dan de sedan.

Denk dat hij bedoelt dat de sedan er hier anders uit ziet.

Andere bumpers en achterklep (als die orgineel is).

Gisteren gespot bij onze forum sponsor Datatuning in Nijkerk :

- Johan

- AstraRedDevil

- Turbootje

- DaSmoerf

- GerritAstra

- Wilma

- Sjaak

- Pastra-V6

P1010049.jpg

Was een gezellig middag heren, moeten we vaker doen :thumbup

Terug