• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

vanmiddag gespot op weg naar de Meern:

een lichtgroene Astra G, volgens mij 3 deurs.

was verlaagt, leek 17/18 inch velgen, multispaask zo ver ik weet.

had verder een embleemloze grill.

dit was rond 1 uur 's middags, en was van de A27 de A12 op.

haalde mij eerst in, en toen we dus net op de A12 zaten, ging ik er weer voorbij.

toen ik de A12 afging, ook niet meer gezien.

ging blijkbaar niet naar de Meern toe.

zaten zo ver ik weet 2 mensen in. want achter was hij geblindeerd. :P

Vandaag op de A15 bij Rotterdam werd ik ingehaald door een Astra F in de stijl van de Nürburgring Edition, in het wit met racevlag op het dak. Zag er mooi uit! Was dat iemand van hier?

@TedMechanic wrote:Vandaag op de A15 bij Rotterdam werd ik ingehaald door een Astra F in de stijl van de Nürburgring Edition, in het wit met racevlag op het dak. Zag er mooi uit! Was dat iemand van hier?

Ja die is van Matt =P (Matt-GSI hier op het forum)

@Spacejam wrote:@botssiee wrote:Ik spot regelmatig een donkergroene astra G met donkere koplampen met led stadslicht erin verder ziet hij er niet verkeerd uit, maar kan zo snel niet ziet wat er nog meer op of aan zit.

Komt om de week mij altijd tegenmoet gereden rond 14:15 langs het kanaal in Helmond.

Jou spot ik ook met enige regelmaat in helmond king:

Ben jij dat in die astra?

Of een andere en zo ja welke? Anders een keer toeren, seinen en alles doen, behalve er een boete voor krijgen :jerry

@Laserlite wrote:@TedMechanic wrote:Vandaag op de A15 bij Rotterdam werd ik ingehaald door een Astra F in de stijl van de Nürburgring Edition, in het wit met racevlag op het dak. Zag er mooi uit! Was dat iemand van hier?

Ja die is van Matt =P (Matt-GSI hier op het forum)

Nice, ik dacht al dat die van het forum was, ik meende ooit wel eens een foto ervan gezien te hebben hier. Altijd leuk om forumleden tegen te komen met mooie auto's :thumbup

25/01/2012 (s ochtend ) vroeg

A4 ----> afslag Hoofddorp ;)

Zwarte Opel Astra geblindeerde ramen, 3 deur's

Brede velgen volgens mijn , sport pijp :D en sport achterlampen

imag0350bw.jpg

kenteken volgens mijn -- -xp-30

Op de a12 van gouda naar den haag rond half 8 (s avonds)

Zilveren 3 deur's Astra opc die steeds harder ging :D na de 130 heb ik me gas er maar afgehaald ;)

Gespot in best reed voor me bij de makro en reed vervolgens twee rotondes rechtdoor en de derde rechtsaf richting het dorp.

Een blauwe Astra G Met Zilveren Acherlichten Ghromen Cofferbakstrip, Spoiler, Reflectoren onderop de bumper. 17" Wieltjes voglensmij. Heb deze al eens vaker gespot ging toen in oirschot de snelweg op en in best er weer af. Zit een 1.8 motorke in..

Iemand van hier?

@botssiee wrote:@Spacejam wrote:@botssiee wrote:Ik spot regelmatig een donkergroene astra G met donkere koplampen met led stadslicht erin verder ziet hij er niet verkeerd uit, maar kan zo snel niet ziet wat er nog meer op of aan zit.

Komt om de week mij altijd tegenmoet gereden rond 14:15 langs het kanaal in Helmond.

Jou spot ik ook met enige regelmaat in helmond king:

Ben jij dat in die astra?

Of een andere en zo ja welke? Anders een keer toeren, seinen en alles doen, behalve er een boete voor krijgen :jerry

Ik rijd in een zwart astra h hatchback met xenon verlichting + een zwarte grill.

Werk jij daar toevallig ergens op dat industrieterrein in helmond bij die grote witte brug?

Vanmorgen gespot in een zijstraat van de Ijsselkade nabij Pieter Bothstraat te Deventer een Capri G Coupe met embleemloze grill... 67-..-..

Zou het bijna weer vergeten... Spot regelmatig een zwarte G Coupe en HB op de Deventerstraat te Apeldoorn.

Staan geparkeerd bij de eigenaar voor de deur... Iemand van hier ???

net gespot in Grunn, bij de nieuwe meeting-plek:

Tallie-GTI

geel Metallic Astra F Station, van TJB Car Design (stond ook in Sevenum, met dezelfde ongespoten onderlip. ;)

en nog een paar F'jes. :P

@Rob-Epe wrote:Vanmorgen gespot in een zijstraat van de Ijsselkade nabij Pieter Bothstraat te Deventer een Capri G Coupe met embleemloze grill... 67-..-..

Zou het bijna weer vergeten... Spot regelmatig een zwarte G Coupe en HB op de Deventerstraat te Apeldoorn.

Staan geparkeerd bij de eigenaar voor de deur... Iemand van hier ???

Its me! Heb een zwarte coupe, en de hb van me ouders.. mijne staat nu op fluor gele velgen!

@wessaa wrote:

Its me! Heb een zwarte coupe, en de hb van me ouders.. mijne staat nu op fluor gele velgen!

Kom vanmiddag denk ik nog daar in de buurt... zal eens kijken.

Gisteren gespot:

- Zilverkleurige Astra Coupé op de A59, ik haalde je in met Capri Yellow Astra Coupé

- Grijze Astra Coupé bij het tankstation naast de Ikea in Breda, met een niet-originele achterbumper en xenon lampen.

- Afgelopen weekend: zwarte Astra Coupé, staat altijd geparkeerd in het centrum van Zevenbergen

- Vorig jaar eens gespot (denk er nu weer aan): een Capri Yellow Astra Coupé in Fijnaart, vlakbij het bedrijventerreintje.

Vind het wel grappig dat ik nog niet gespot ben, maak toch heel wat kilometers per jaar op heel drukke wegen en kom zelf regelmatig dikke Opels tegen (dus daarvan zullen er best een paar hier op het forum zitten).

vanochtend in Almelo bij tankstation aan de aalderinkshoek een zwarte h gtc, mooie wieltjes er onder, zat een jongen met een petje in, zag hem paar weken terug ook al eens in dezelfde straat..iemand van hier? king:

Terug
Naar boven