• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

In Roosendaal, vlakbij het centrum een Capri Yellow G Cabrio. Stond te koop.

Gave bak, jammer dat er maar een 1.6 in ligt, ziet er zo cheap uit met viergaatsnaven enzo :(

Stond gisteren geparkeerd (personeelsparkeerterrein) bij de Efteling naast een donkere Astra Coupé.

En vanmorgen rond 7:15 reed ik samen op met een blauwe Astra Coupé, op de Ettensebaan in Breda

@RISL wrote:In Roosendaal, vlakbij het centrum een Capri Yellow G Cabrio. Stond te koop.

Gave bak, jammer dat er maar een 1.6 in ligt, ziet er zo cheap uit met viergaatsnaven enzo :(

Zo erg zijn 4-gats naven ook weer niet :P

Hmmm...op een Capri Yellow Cabrio met een Rieger voorlip, dikke sideskirts en een dikke achterbumper (niet mooi) vind ik viergaats stalen wintervelgen wel erg cheap staan....sorry ;)

Vandaag in Uden mijn ex-Astra gespot! Hij zag er nogsteeds net zo goed uit als toen ik hem verkocht.

Alleen mag ie wel eens gewassen worden.. ;)

0-SAM_2533.jpg

0-SAM_2535.jpg

rond 5 uur gespot:

zwarte G coupe, met een soort van Rieger achterlip en lichtmetalen velgen.

kenteken was nieuw: **-LSF-*.

reed van de Aakstraat de rotonde vanaf industrieterrein de Zegge op, naar de Acacialaan.

ik reed er vlak achter, op mijn fiets. :P

@Mr.F wrote:Volgens mij Kapelleboer gespot op de weg naar Hoedekenskerke.

Ging naar Bek toe, kwam jij wss net vandaan?

dat zou goed kunnen :P

vanmiddag op school gespot bij friesland college H'Veen: opel astra g bertone kleur (goud) coupe met de winterwielen (zwart staal) der onder.

niet zo gauw op kenteken gelet, de les begon :(

en vanmiddag om half 1 ongeveer bij mc donalds H'Veen een zwarte G type HB, met kenteken 70-GL-??

bekenden van het forum of leden misschien?

Syl-Astra gespot, rijdend.... :P

rode astra, sloeg af richting huis.

ik sloeg vanaf de mac de straat in, waar jij opreed.

ik ging ook richting centrum.

Gisteren een witte Astra G coupé gespot.

Haalde me in op de A73 tussen Horst en Venray. Reed richting Nijmegen.

Verlaagd, brede velgen met gepolijste rand, zwart dak, en van die grote bumpers.

Bumpers waren niet m'n ding, maar de rest zag er erg netjes uit! :thumbup

Bekende van hier?

vandaag gespot bij de greenery/groenteveiling in barendrecht

zeer mooie rode astra f gsi en een mooie zwarte of donker blauwe astra g stonden gezamelijk op de parkeerplaats.

iemand van hier??? is kijken of ze er morgen weer staan. :thumbup

In mierlo-hout (helmond) een zilvergrijze astra g met een bumperkitje, het was niet helemaal mijn smaak, tevens was de bumperbalk heel goed te zien door het gaas van de bumper, dit was wel een beetje jammer.

kenteken: __-JZ-88

@Spacejam wrote:In mierlo-hout (helmond) een zilvergrijze astra g met een bumperkitje, het was niet helemaal mijn smaak, tevens was de bumperbalk heel goed te zien door het gaas van de bumper, dit was wel een beetje jammer.

kenteken: __-JZ-88

Rij jij in de buurt van helmond e.o.? Waar moet ik op letten en hoelaat ongeveer ;)? Dikke kans dat ik je spot in een Fiat busje :P!

Vandaag op de snelweg van Beek naar Heerlen een zwart 3-deurs astra G achter mij. Met xenon verlichting ingebouwd.

Met grrrrrr xenon ingebouwd in de orginele units. Zeer irritant die schijnwerpers in je spiegels. :puke

Vandaag gespot in De Waarden in Zutphen... een zilvere G met achterbumperaanzet...

En op de terugweg naar huis een zwarte G XS-.L-04 met OPC spoiler... heeft mij ook gezien... zou bijna de kade oprijden bij de stoplichten terwijl ik 1 stoplicht verder moest zijn om de brug over te gaan richting Voorst.

Wie o wie heb ik gespottert !!!???!!!

Terug
Naar boven