• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

vandaag gespot :

zaterdagochtend tussen noord-bergum en twijzel een zwarte astra G hatch met donkere achterlichten en spoiler en chrome strips op de orginele grill en ondergrilletjes . aan de zwarte walm te zien bij een inhaalactie was het een diesel gok ik .

vanmiddag gespot :

In marum bij de rotonde onder aan de A7 een grijze astra G coupe met volgens mij verlagingssetje en rieger sideskirts en achterbumper zover ik het kon zien .

Ik reed zelf in een astra G station met embleemloze grill ,donkere koplampen en verder standaard hahaha , dus valt niet 123 op tussen al die stations die rond rijden :angel :angel

Gisterenochtend op de A2 bij Den Bosch in de richting van Utrecht een mooie blauwe Astra H GTC OPC gespot met embleemloze achterklep, gevolgd door een zwarte GTB. Een minuutje later zag ik op de A59 een mooie caprigele Coupé rijden met oa Xenon lampen en dikke wielen. Ik reed in tegenovergestelde richting, dus kon geen foto's maken. Was er soms wat te doen?

net op de weg Wijhe-Raalte (of andersom.... :P)

Rode Astra G, 2 verstralers voor de grill, verlaagt, zo op het oog 16/17 inch lichtmetalen 5 spaaks velgen, en had achter (weet niet meer of het de zij of achterruit was) een naambordje zitten.

rond kwart voor 4. ik reed achter een vrachtwagen van Reko Raalte.

vanmorgen een hele dikke blauwe/grijze coupe langs de snelweg richting goes, rond half 8 sochtends.

stond met pech of iemand anders te helpen?

Een Vrachtwagen vol Astra-H Sedans vanuit Antwerpen (poolse truck):

100_6091.jpg

Willem

Hij heeft wel een andere achterbumper en uitlaat en hij mist z'n spoiler boven het achterraam, dus ik denk geen echte.

zoek de verschillen ;)

FakeOPCDSC03508.jpg
80872217_2305941916.jpg

edit: Wat ziet die van mij er hoog uit nou ik ze zo langs elkaar zie haha

gisteren gespot in Broek op langedijk

donkerblauwe astra g met opc spoiler andere achterbumper en een ovale demper

zaten 2 mensen in

**-hh-** als ik het goed heb

ik reed achter jullie

michel

gister een paar astra's g gespot bij tankstation stevenshof.. met dikke velgen..

ze stonde beetje raar te kijke naar me intercooler.. haha :jerry

Ik sport tegenwoordig redelijk vaak astra g coupes in purmerend! Zijn er hier nog coupe rijders te vinden uit Purmerend?

@g-astraa wrote:vandaag gespot bij de greenery/groenteveiling in barendrecht

zeer mooie rode astra f gsi en een mooie zwarte of donker blauwe astra g stonden gezamelijk op de parkeerplaats.

iemand van hier??? is kijken of ze er morgen weer staan. :thumbup

imag0392n.jpg

:thumb

staan we meer naast elkaar. :D

@TerryB wrote:Ik sport tegenwoordig redelijk vaak astra g coupes in purmerend! Zijn er hier nog coupe rijders te vinden uit Purmerend?

Nee wel een hatchback rijder uit die omgeving, kom best vaak in purmerend :p

blauwe astra g in lemmer bij de stoplichten bij de mac donalds!. Vanmiddag even voor 4.

Heb ik wel eens vaker gezien, bij diezelfde stoplichten, een keer op de snelweg emmeloord - lemmer. En eens op de parkeerplaats achter de rabobank in lemmer.

Grote kans dat die uit de buurt komt.

Evolution s038 achtige velgen. zwart hart, rvs rand.

Van het weekend een Donker Blauwe Astra G Met opc Spoiler Gespot op de oirschotseweg in best. Heb er een tijdje achter gereden.

normaal ben ik niet zo van het posten van gespotte auto's maar deze vindt ik wel zo mooi dat ik deze toch er maar even tussen zet!

iemand van hier???

Foto-NNPXIQHU.jpg

afgelopen donderdag ochtend gespot in amersfoort. reed richting nefkens opel!!

Terug
Naar boven