• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

vanmorgen op de beverwaardseweg in ijsselmonde een blauwe astra f gsi flink verlaagd volgens mij.kenteken jr-sb?? er reed een vrouw/meisje in met bruin haar volgens mij.wie o wie

Kwam vandaag nog een Arden Blue Astra G OPC tegen, op de Ettensebaan in Breda, rond half 6 denk ik?

En deze H staat altijd bij mij op de hoek. En nu wil ik eens vragen, is dit nu een fake OPC of niet? Voorbumper klopt, kleur van de remklauwen klopt, logo's kloppen. Maar ik twijfel door de achterbumper, want volgens mij heeft de H OPC toch een centrale uitlaat? Vandaar ook alleen een foto van de achterkant.

Ik twijfel ook omdat de remschijven te klein zijn naar mijn idee.

Graag jullie mening:

FakeOPCDSC03508.jpg

vanmiddag rond half 2 op de goudesteijn een astra g bordeauxrood ovale einddemper17 inch (met soort shraper velgen) dikke velgen btw! En verlaagd.

Met op de zijramen een sticker van otu

@RISL: Een opc heeft inderdaad een centrale demper, en ik zie niemand van zijn centrale demper zo'n demper maken :D

Kan het geen Astra H opc line zijn?

Dat is mogelijk....maar dan nog wel aangepast, want er zit wel het OPC-logo achterop en de remklauwen zijn blauw, maar volgens mij niet zo groot als bij de echte H OPC

Het is een Duits kenteken, dat kun je helaas niet nazoeken. Zijn maar een paar landen waar je ze kunt nazoeken helaas.

Ja, sorry, wist uit m'n hoofd alleen nog ff dat er witte platen met zwarte letters op zaten.

Maar de jongens van het OPC-deel hebben me al zekerheid gegeven.

Gistermiddag (zondag) in de Heuvel parkeergarage te Eindhoven, Arden Blue Astra G OPC met alles meegespoten en nette velgen, wie o wie?

Bijmij om de hoek staat een zilvere astra G HB met chrome wielen een voor lip en een achterspoilert Dit is in Purmerend in de Puntmosstraat.

Voor de rest rijd er hier ook nog een blauwe Astra F met een vauxhall grille wel grappig uitgebouwd.

Mensen van hier?

Terug
Naar boven