• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Zo mooi zie ik ze niet vaak meer: strak in de lak, geen beschadigingen, geen roest bij de achterste wielkasten. :thumbup En het stickertje om 15 jaar Opel verkoopleiderschap in Nederland te vieren zit er nog steeds op!

Ik zie redelijk vaak een blauwe gsi staan in Purmerland op de parkeer plaats van pannenkoeken restaurant de Boffert. Iemand van hier?

Vandaag ergens tussen Amersfoort en Utrecht FNF-Racer gespot. :D

0-SAM_3953.jpg

0-SAM_3955.jpg

Hahaha oh sorry..gst power.. wel een zwarte vectra gezien, maar had de muziek aan haha dus ik heb geen toeter gehoord..sorry!! :)

Vandaag gespot een geheel zwarte uitgebouwde opel astra Sport met wrc logo rechts achter op de kofferbak, reed op de A10 ringweg noord richting utrecht rond 13:20

Wat een p0rno wagen was dat zeg! iemand van hier toevallig?:D

Zowat iedere ochtend als ik van Den Bosch naar Veghel rij (langs de Zuid-Willemsvaart) kom ik een hele nette zwarte Astra GSI tegen met extra Irmscher spoilertje onder op de achterklep. Echt een net ding. Nu reed ik gisteren weer dezelfde weg en zag dat er onder de snelweg (A50, Oss-Eindhoven) nog op die provinciale weg een ongeluk was gebeurd. Helaas zag ik dat die nette GSI achterop een andere auto was geknalt. De koplamp en motorkap waren sowieso kapot zag ik al en er stond ook al politie bij en daarachter een aardig lange file. Ik ben wel benieuwd of deze GSI van iemand van hier is en wat de schade was. Zou zonde zijn als hij hierdoor zou verdwijnen.. :( Het kenteken begint met JF-.

Vanavond fct_blondi gespot op de weg van rijssen naar wierden.

Ik heb nog wel netjes gezwaaid maar volgens mij zag je het niet :thumb

haha ik zat al te loeren naar die mooie vectra, maar nooit verwacht iemand van t forum te zien! sorry heb je handje niet gezien!! anders had ik zeker even terug gewuift king:

@Fct_blondi wrote:haha ik zat al te loeren naar die mooie vectra, maar nooit verwacht iemand van t forum te zien! sorry heb je handje niet gezien!! anders had ik zeker even terug gewuift king:

Dus onbewust had je me wel gezien :D

Ik zal de volgende keer wel met grootlicht seinen ;)

Je astra ligt wel lekker laag zeg :thumbup

haha doe maar!! :)

hmm ja vind je? Vind het optisch zelf nog niet eens zo heel laag..maar als ik dan over drempels ga, ja, hij moet toch niet nog lager..;) thanks iig! Wanneer kom je eens in hengelo kijken bij onze (mini) opelmeeting? (zie topic pinkstermeeting opel hengelo evt :) )

hij mag blij zijn als hij dat overleeft.

valt me mee dat ie niet op slag dood was, boom zit ja letterlijk op de bestuurdersstoel :wtf

Terug
Naar boven